خبرگزاری کار ایران

با اثر" قدم نو رسیده" برگزیده شد؛

راهیابی نویسنده قزوینی به بخش نهایی جشنواره گلدسته‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۱۵۴

لیلا روغنگیر قزوینی نویسنده قزوینی با اثر "قدم نو رسیده" به بخش نهایی جشنواره نمایشنامه نویسی گلدسته‌ها راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قزوین، این نویسنده که عضو کارگاه‌های حوزه هنری قزوین است در این خصوص گفت: نتایج اعلام شده در ۲ بخش پذیرفته شده نهایی و پذیرفته شده مشروط معرفی شدند که طی آن نمایشنامه قدم نو رسیده در بخش نهایی پذیرفته شد.

روغنگیر افزود: آثار پذیرفته شده نهایی مستقیما برای چاپ در کتاب مجموعه نمایشنامه‌های بچه‌های مسجد در نظر گرفته می‌شوند.

این نویسنده، جشنواره‌ها را بهترین بهانه برای نوشتن دانست و گفت: اگر با دقت به جهان‌نگاه کنیم پیرامون‌مان پر از سوژه است و می‌توان با توجه به آنها آثار موثر و مفیدی را خلق کرد.  

وی گفت: جشنواره گلدسته‌ها توسط مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

این مسئول با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، افزود: پویا نگه داشتن جریان مردمی تئاتر بچه‌های مسجد، واکنش به ضرورت‌های بهداشتی، ارائه راهکارهای عملیاتی در این عرصه برای تولید و خلق ایده در محورهای سبک زندگی اسلامی- ایرانی، اقتباس از قصه‌های قرآنی، رونق و جهش تولید و موضوعات انگیزشی برای جامعه، آسیب شناسی رفتار نوجوانان در محیط خانه، خانواده و جامعه، ارتباط سازنده اهالی مسجد و جامعه برای حل مشکلات اجتماعی و نقش تربیتی مساجد و اهالی مساجد برای نوجوانان و جوانان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز