خبرگزاری کار ایران

همزمان با سراسر کشور؛

مراسم جشن روز ملی حمایت از خانواده‌های زندانیان در زندان کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۴۶۶۸

همزمان با سراسر کشور به مناسبت روز ملی حمایت ازخانواده های زندانیان (روزنسیم مهر) بعدازظهرامروزمراسم جشنی با حضورجمعی ازخیرین ، مسئولین وخانواده زندانیان درزندان کاشان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام  باغستانی با بیان اینکه هر انسانی قابلیت هر نوع خطایی را دارد، اظهارداشت: بنای دین اسلام بر این نیست که هر انسانی خطایی کرد در جامعه طرد شود بلکه باید مددجو و خانواده‌اش مورد حمایت و مهربانی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه خیرین باید با کمک‌های معنوی و مادی خود زندانیان و خانواده‌هایشان را مورد حمایت قرار دهند، افزود: با توجه به اینکه مددجویان و خانواده‌هایشان از لحاظ روحی و روانی دچار مشکلاتی می‌شوند باید نسبت به تقویت روحیه آنها تلاش کرد.

باغستانی با تشکر و قدردانی از اقدامات بسیار خوب انجمن حمایت از زندانیان کاشان در جذب حمایت‌های مالی و معنوی به زندانیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه بخش زیادی از مشکلات فرهنگی زندان کاشان با اجرای جشن‌های موالید ائمه و برنامه‌های متنوع فرهنگی با آمدن آقای نیک‌نام به عنوان مسئول زندان کاشان مرتفع شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر کمک‌های خیرین به منظور آزادی زندانیان دربند، افزود: همانطور که به فکر خود و خانواده‌های خود هستیم با نیم‌نگاهی باید به فکر زندانیان و خانوادهایشان نیز باشیم.

درادامه رئیس انجمن حمایت از زندانیان کاشان، ضمن گرامی‌داشت روز ملی حمایت از خانواده‌های زندانیان، حضور هفتگی خانواده‌های زندانیان در دورهای آموزش مهارت‌های زندگی را مورد تاکید قرار داد و خطاب به خانواده‌های زندانیان گفت: با تعطیل‌شدن مدارس فرزندان خود را تشویق کنید تا در دورهای آموزشی و فرهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شرکت کنند.

احمد فرزانه ضمن تشکر و قدردانی از خانواده مددجویان که در نبود سرپرست خانواده زندگی خود را خوب اداره می‌کنند یاد آوری کرد: امیدوارم هر چه زودتر همسران شما عزیزان به آغوش گرم خانواده بازگردند.

اجرای تئاتر گروه هنری کانون فرهنگی و هنری صاحب‌الزمان (عج) آران و بیدگل، مسابقه، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، سخنرانی رئیس زندان کاشان و اهدای جوایز به فرزندان خردسال خانواده های مددجویان از مهمترین برنامه‌های جشن روز ملی حمایت از خانواده‌های زندانیان کاشان بود.

 مراسم جشن روز ملی حمایت از خانواده‌های زندانیان در زندان کاشان برگزار شد  مراسم جشن روز ملی حمایت از خانواده‌های زندانیان در زندان کاشان برگزار شد  مراسم جشن روز ملی حمایت از خانواده‌های زندانیان در زندان کاشان برگزار شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز