خبرگزاری کار ایران

همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت در زنجان صورت می‌گیرد؛

برگزاری برنامه‌های ویژه دهه ولایت در کانون فرهنگی هنری آیت اله قائمی زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۲۴۴

به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و عید غدیر خم کانون فرهنگی هنری آیت اله قائمی در زنجان برنامه های ویژه در مسجد امام حسین(ع) تدارک دیده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آیت الله قائمی، گفت: مسابقه پیامکی با موضوع عید غدیر خم که اکنون در سایت www. mehrab - zn. ir قابل دانلود و پاسخگویی است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمدرضا مرادی، مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری آیت ا… قائمی زنجان، امروز دوشنبه(۱۴مهر) با اشاره به اهمیت واقعه غدیرخم بر لزوم معرفی پیام‌های این واقع تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت این واقعه هنوز نتوانسته‌ایم آنچنان که شایسته است این حادثه مهم دینی و اجتماعی را به مردم معرفی کنیم، بسیاری از مشکلاتی که گریبانگیر جوامع اسلامی است از این امر و دور شدن آن‌ها از فرهنگ غدیر است.

مرادی از عید غدیر خم به عنوان «عیدالله اکبر» یاد کرد و افزود: در تعبیری از این حادثه به عنوان روز زبونی شیطان نام برده شده، که این امر نشانگر اهمیت موضوع غدیر در اسلام است و نباید براحتی از کنار آن گذشت چراکه می‌توان با استفاده از قابلیت‌های اجتماعی واقعه غدیر خم در جهت وحدت مسلمانان جهان تلاش‌های قابل توجهی نشان داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آیت الله قائمی بر اهمیت نقش کانون‌های مساجد در برجسته کردن واقعه غدیر خم در بین مردم و به خصوص جوانان از برنامه‌های ویژهٔ این کانون خبر داد و ادامه داد: کانون‌های مساجد از مردمی‌ترین نهادهایی است که با اقشار جامعه در ارتباط مستقیم و تعامل نزدیک است و ما باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم و در همین راستا۳ برنامه‌ ویژه در نظر گرفته‌ایم.

وی در پایان با اشاره به ۳ برنامه ویژه این کانون در ایام دهه ولایت این برنامه‌ها را تشریح کرده و افزود: مسابقه پیامکی با موضوع عید غدیر خم که اکنون در سایت www. mehrab - zn. ir قابل دانلود و پاسخگویی است، برنامه سخنرانی شیخ مهدی غفاری که همه روزه بین الصلاتین در مسجد امام حسین با محوریت فرازهایی از خطبه غدیر خم برگزار می‌شود و همچنین جشن عید غدیر خم که دو شنبه هفته آینده همزمان با این عید مبارک به همراه مولودی خوانی و قرعه کشی مسابقه پیامکی را در مسجد امام حسین واقع درسعدی شمالی زنجان خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز