خبرگزاری کار ایران

اعتراض ایثارگران ازکارافتاده شاغل در وزارت نفت به حذف "تقلیل ساعت کار جانبازان حالت اشتغال"

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۴۱۰

جانبازان شاغل در مجموعه‌های وزارت نفت به حذف آیتم «تقلیل ساعت کار جانبازان حالت اشتغال» اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جانبازان شاغل در مجموعه‌های وزارت نفت صبح امروز (اول شهریور) مقابل ساختمان مرکزی جدید شرکت ملی نفت تجمع کردند.

از قرار معلوم؛ آنها به حذف آیتم «تقلیل ساعت کار جانبازان حالت اشتغال» اعتراض دارند و می‌گویند که این آیتم از حقوق مرداد ماه آنها حذف شده است و از بابت تیر ماه هم علی‌الحساب مبلغی را دریافت کرده‌اند. 

به گفته معترضان؛ تعداد جانبازانی که مشمول «حالت اشتغال» هستند در کل کشور حدود ۴ هزار نفر است. این عده با تایید کمیسیون پرشکی «از کارافتاده» محسوب می‌شوند و حالا با حذف این آیتم، نفری ۱ تا ۳ میلیون تومان از حقوق آنها کسر شده است. 

جانبازان حالت اشتغال وزارت نفت تاکید دارند: «زمانی که به میل خود به جبهه اعزام شدیم، برای استخدام در دولت، نبود؛ اما باتوجه به اینکه بخش زیادی از درآمد ماهانه خود را صرف هزینه‌های درمان می‌کنیم، حذف این آیتم به زیان‌مان است.»

جانبازان شاغل در مجموعه‌های وزارت نفت همچنین خواهان اجرای کامل «قانون خدمات جامع ایثاگران» هستند و تاکید دارند که مجلس باید بر اجرای قوانینی که در حمایت از ایثارگران وضع کرده است، نظارت کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز