خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبرداد:

پرداخت 90 درصد قبوض آب بهاء به صورت غیرحضوری

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۰۰

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: میزان مراجعات حضوری مردم استان زنجان برای پرداخت آب بهاء در ایام کرونایی، کاهش یافته و اکنون 90 درصد از قبوض آب بهاء به صورت غیرحضوری پرداخت می شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری تنها 9.9 درصد از قبوض آب بهاء حضوری پرداخت شده است که این میزان، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از 10 درصد کاهش را نشان می دهد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، افزود: با زیرساخت‌های ایجاد شده توسط شرکت آب و فاضلاب، از 6 ماهه دوم سال گذشته هیچ قبض آبی برای مشترکین شهری صادر نشده و تمام پرداخت‌ها غیرحضوری بوده است.

جزء قاسمی، گفت: امسال نیز از 6 ماهه دوم، با ایجاد زیرساخت‌های لازم، پرداخت‌های مشترکین تحت پوشش روستایی نیز به دو صورت پیامکی و پرداخت در محل انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کرونایی باید زمینه لازم جهت عدم مراجعه حضوری مشترکین جهت پرداخت قبوض آب بهاء مهیّا می شد، افزود: با ترویج پرداخت های غیر حضوری، علاوه بر مدیریت شرایط کرونایی، در مصرف کاغذ، هزینه و زمان نیز صرفه جویی می شود.

جزء قاسمی بیان داشت: پرداخت از طریق دستگاه های پوز، خود پردازها، پرتال شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، اینترنت، تلفن و سامانه پیامکی به ترتیب بیشترین زمینه پرداخت قبوض آب بهاء در استان زنجان را به خود اختصاص داده اند.

این مسئول با تاکید بر اینکه بهترین روش پرداخت قبوض آب بهاء برای مشترکین، پرداخت از طریق لینک موجود در پیامک های صورتحساب است گفت: در این روش علاوه بر صرفه جویی بیشتر در زمان، عملیات پرداخت نیز با کمترین فاصله زمانی در حساب مشترکین اعمال می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز