خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبرداد؛

ارائه 19 میلیارد ی خدمات فرهنگی به جامعه هدف کمیته امداد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۷۶۰

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با بیان اینکه کمیته امداد زنجان 19 میلیارد تومان صرف ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان کرده است، گفت: بر اساس آمارهای موجود سال گذشته به ارزش 19 میلیارد تومان خدمات فرهنگی به جامعه هدف کمیته امداد ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، روح اله صالحی، امروز با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی کمیته امداد برای خانواده‌های مددجو افزود: تقویت بنیه علمی و تحصیلی دانش آموزان برای راهیابی به دانشگاه‌ها، اجرای طرح‌های مختلف در راستای تعالی بنیه اعتقادی و دینی خانواده‌ها، مشاوره‌های خانوادگی، آموزش خانواده و اردوهای داخل و خارج استان از جمله این برنامه‌ها هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان، با اشاره به اینکه تقویت بنیان‌های فکری خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد با هدف تحکیم خانواده و توانمندسازی فکری و فرهنگی آن‌ها از رویکردهای مهم این نهاد در حوزه فرهنگی است، ادامه داد: در همین راستا، تقویت باورهای دینی و ایمانی خانواده‌های تحت حمایت یکی از شاخص‌های مهم در مسیر توانمندسازی جامعه هدف به شمار می‌رود و برنامه‌های مختلفی به ‌منظور ارتقای سطح فکری و فرهنگی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با نگاه پیشگیرانه اجرا می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای موجود؛ سال گذشته به ارزش 19 میلیارد تومان خدمات فرهنگی به جامعه هدف کمیته امداد ارائه شده است، افزود: این خدمات به گروه های مختلف مددجویی به صورت معوض و بلاعوض ارائه شده است.

وی ادامه داد: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان، پرداخت شهریه به دانشجویان، برگزاری اردوهای شوق زیارت، برگزاری دوره های آموزشی، برگزاری اردوهای فرهنگی و همچنین جلسات پیشگیرانه از جمله خدمات فرهنگی ارائه شده توسط این نهاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز