خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت کاراته استان گیلان :

هیچ شهرستانی حق فروش حکم خام ندارد/ هیچ‌ وجهی برخلاف مصوبات فدراسیون نباید از ورزشکاران اخذ شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۱۱۲

رئیس هیأت کاراته استان گیلان گفت: مسئولان هیأت‌ها و مربیان و داوران باید مطالبه‌گری خود را افزایش دهند.

به گزارش ایلنا از آستارا، مزدا صوفی در جلسه با اعضا و مربیان هیات کاراته شهرستان آستارا گفت : اعضای هیات و مربیان در حوزه اختیارات خود عمل کرده  و امور بانوان هیات های کاراته باید به صورت مستقل عمل کند.

وی گفت: رعایت سلسله مراتب و تعامل بین هیأت‌های شهرستان و مربیان باید به صورت مستمر صورت پذیرد و مربیان باید از تجارب یکدیگر استفاده کنند .
 
وی افزود : اختصاص بودجه برای هیأت های شهرستانی براساس رتبه بندی خواهد بود و روسای هیأت و مربیان برای پیشرفت این رشته تلاش روز افزون داشته باشند. 

صوفی خاطرنشان کرد :هیچ شهرستانی حق فروش حکم خام ندارد و احکام درجات رنگی در هیأت کاراته استان موجود است و ورزشکاران می توانند پس از اقدام و واریز وجه به حساب هیأت کاراته استان این احکام را به صورت بروز دریافت کنند و هیچگونه وجهی بر خلاف مصوباتی که فدراسیون کاراته اعلام می کند در هیأت‌های استان و شهرستانی نباید از ورزشکاران اخذ شود و تمامی مبالغ مالی باید به حساب هیأت کاراته استان گیلان واریز شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز