خبرگزاری کار ایران

قالیباف در صحن مجلس:

شاهد اجرای سیاست‌های جزیره‌ای و دوگانه وزارت نیرو و جهاد کشاورزی در رابطه با الگوی کشت هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۹۴۴

رئیس مجلس شورای اسلامی از وزارت نیرو خواست دلیل اختصاص انشعابات به ساختمان‌های مجلل غیرمجاز در حاشیه رودخانه‌ها را توضیح دهد.

به گزراش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۱خرداد) مجلس شورای اسلامی در رابطه با دغدغه‌ها و سوالات نمایندگان نسبت به اقدامات وزارت نیرو گفت: نظارت ناکافی در بخش گرمسیری استان کرمانشاه یکی از دغدغه‌های نمایندگان است که باید به آن پاسخ مناسب داده شود. دلیل اختصاص انشعابات به ساختمان‌های مجلل و ویلاهای غیرمجاز در حاشیه رودخانه‌ها چیست؟

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت نیرو باید پاسخ دهد در حوزه آبریزها و تقسیمات مربوط به آن آیا نگاه ملی محلی وجود دارد؟ به عنوان مثال در استان سیستان و بلوچستان نسبت به این موضوع  گلایه‌هایی وجود دارد.

وی گفت: اخذ بهای پلکانی سیاستی بوده که در گذشته اجرایی شده اما ظاهرا در شرایط کنونی متوقف شده و تأثیر منفی نیز در امور وزارت نیرو بر جای گذاشته از این رو باید دلیل متوقف شدن این مهم مشخص شود.

قالیباف ادامه داد: بر اساس اظهارات منتخبان مردم شاهد اجرای سیاست‌های جزیره‌ای و دوگانه وزارت نیرو و جهاد کشاورزی در رابطه با الگوی کشت هستیم که این موضوع سبب ضرر و زیان کشاورزان شده و باید تعیین تکلیف شود. همچنین طبق بررسی‌ها بسیاری از پروژه‌ها با پیشرفت ناچیز و کندی مواجه بوده که باید علت عدم تخصیص اعتبارات برای آنها مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز