خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات مشترکین آبفای کرمانشاه

انشعاب‌های موقت به ساخت‌ و سازهای غیرمجاز باید تعیین تکلیف شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۹۶۱

معاون خدمات مشترکین آبفای استان کرمانشاه گفت: انشعاب‌های موقت به ساخت‌ وسازهای غیرمجاز باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فرزاد صابری اظهار داشت: بر اساس آئین نامه‌های عملیاتی آب، برق و گاز مالکیت را نمی‌رساند و هر سقف پوشیده از مصالح ساختمانی قابل واگذاری امتیازاتی با قانون ایقاع است.

وی افزود: شرکت آبفا تا زمانی که بتواند آب را تأمین کند طبق قرارداد به مشترکین خدمات رسانی می‌کند اما در صورتی که مشترک معارضی داشته باشد و در صدد پس دادن انشعاب باشد ۵۰ درصد هزینه به نرخ روز عودت داده خواهد شد.

معاون خدمات مشترکین آبفای استان کرمانشاه گفت: تا زمانی که مجوز ساخت از شهرداری دریافت نشده باشد چنین اقدامی انجام نخواهد شد.

وی عنوان کرد: ریاست جمهوری آئین‌نامه‌ای تنظیم کرد که براساس آن انشعابات غیر مجاز تا سه سال به عنوان آب آزاد داده خواهد شد و لیست آن به منظور تعیین تکلیف به شهرداری ارائه می‌شود که در این مدت جز یکی دو مورد در سطح کرمانشاه مورد دیگری نداشتیم.

صابری بیان داشت: مجلس قانونی برای مناطق حاشیه شهرها مصوب کرد که اگر مجوز ساخت نداشته باشند و فعلاً در کمیسیون ماده ۱۰۰ رأی آنها صادر نشده باشد به آنها تا سه سال به طور موقت آب داده شود و سپس نامه مربوطه به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ارسال خواهد شد و آنها مکلف هستند تا سه سال نسبت به تعیین تکلیف و در نهایت تخریب یا صدور مجوز اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز