خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

۱۱ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی در استان ساخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۷۰۰۱

استاندار کرمانشاه گفت: حوزه مسکن از پتانسیل‌های بسیار فراوانی برای به حرکت درآوردن چرخ تولید و ایجاد اشتغال در حوزه‌های مختلف برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست شورای مسکن استان با بیان اینکه نشست‌های شورای مسکن استان در سال ۹۹ با رویکرد جهش تولید به طور منظم هر هفته برگزار می شود، اظهار داشت:  قرار است در طرح اقدام ملی ۷ هزار  واحد در قالب زمین دولتی و ۵ هزار و ۶۰۰  واحد نیز در قالب مالکیت خصوصی مورد بررسی کارشناسی قرار گیرند و از این ۱۲ هزار و‌۵۰۰ واحد در مجموع  ۹ هزار واحد واجد شرایط ساخت، انتخاب می شوند.

استاندار کرمانشاه افزود: این ۹ هزار واحد از امتیاز تخفیف از سوی شهرداری و نظام مهندسی در زمینه خدماتی همچون صدور پروانه و طراحی نقشه و دیگر خدمات برخوردار هستند. همچنین ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای هر واحد در نظر گرفته شده‌است که در مجموع یک شرایط مناسبی در این زمینه شکل گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین ۲ و ۳۰۰ واحد مسکن مهر نیمه کاره فاقد متقاضی وجود دارند که در قالب این طرح اقدام ملی با شرایط مناسبی به متقاضیان واگذار می شود.

بازوند تاکید کرد: مدیریت ارشد استان برای ساخت این ۱۱ هزار واحد در قالب طرح اقدام ملی برنامه ریزی و زمان بندی‌های لازم را انجام داده و به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

استاندار کرمانشاه افزود: همچنین تعداد سه هزار و ۸۴۲ واحد مسکن مهر در سطح استان در مراحل پایانی ساخت هستند که طبق برنامه امسال به مردم واگذار می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز