خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان تاکید کرد:

تشکیل کمیته ویژه برای رفع آسیب‌های ناشی از کرونا در حوزه گردشگری آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۰۰۱

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از تشکیل کمیته ویژه گردشگری با هدف رسیدگی به مشکلات این حوزه در دوران کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حمزه زاده از تشکیل کمیته گردشگری در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد و گفت: نشستی با دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با هدف بررسی مسائل و مشکلات پیرامون بحران کرونا و آسیب های اقتصادی ناشی از آن در حوزه گردشگری استان برگزار کردیم.

وی ادامه داد: به دنبال شیوع ویروس کووید-۱۹ در کشور، بیشترین آسیب اقتصادی به حوزه گردشگری و فعالان این عرصه وارد شد، لذا در راستای حمایت از واحدهای گردشگری کمیته ویژه گردشگری در ستاد تسهیل و رفع موانع استان تشکیل شد تا مسائل مربوط به آسیب‌ها و زیان‌های وارد شده به این حوزه مورد بررسی قرار گیرد.

وی به فعالان و متخصصان این کمیته اشاره کرد و گفت: این کمیته متشکل از نمایندگان خانه صنعت و معدن استان و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری است تا به صورت جامع و تخصصی مسائل و مشکلات بحران اخیر مطرح و جهت رفع موانع آن تصمیم گیری شود.

حمزه‌زاده در پایان گفت: سال گذشته نیز ۳۷ پرونده در ستاد تسهیل و رفع موانع گردشگری استان مطرح شده بود که طی سال گذشته مورد بررسی و رفع مشکلات قرار گرفت، طی سال جاری نیز با توجه به شرایط بحرانی کنونی، این روند با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز