خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان :

روزانه بیش از ۱۱ هزار ماسک توسط هفت مرکز نیکوکاری تولید می شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۹۷۳

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: هفت مرکز نیکوکاری استان سمنان به صورت خودجوش و جهادی روزانه بیش از ۱۱ هزار و ۲۵۰ ماسک تولید می کنند.

به گزارش ایلنا، محسن مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: مرکز نیکوکاری علی ابن ابی طالب سمنان، امام حسن مجتبی بسطام، بقیه الله مسکن مهر گرمسار، بیت آیت الله شاهرودی، المهدی شاهرود و جواد الائمه شاهرود با حرکت جهادی به جنگ با بیماری کرونا شتافتند.

وی با اشاره به فعالیت ۶۵ مرکز نیکوکاری در سراسر استان سمنان، خاطرنشان کرد: این مراکز تا کنون بیش از ۱۳ هزار سبد کالا ویژه شب عید و پک های بهداشتی بین نیازمندان مناطق و محله خود توزیع کردند.

محسن مسعودیان راد از توزیع ۳۶۴۰ محلول ضد عفونی و حرکت جهای مراکز نیکوکاری برای سم پاشی و ضد عفونی کردن معابر عمومی و تجیهزات توسط مراکز نیکوکاری خبر داد و گفت: مراکز نیکوکاری در حقیقت واگذاری کارها به دست مردم است و ما معتقدیم که هر جا مردم ما در این ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی در صحنه حضور یافتند نتایج خوبی به دست آمده است.

وی برطرف کردن مسئله فقر را از نگاه قرآن مردمی کردن کمک‌ها و پیوند بین اغنیا به فقرا دانست و تصریح کرد: نگاه مراکز نیکوکار باید علمی و دقیق و با رویکرد توانمندی باشد و هدف کمیته امداد از ایجاد مراکز نیکوکاری مردمی کردن کمک‌ها است .

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه شناخت مراکز نیکوکاری نسبت به فقر بیشتر و خدمات آنان با پیوست فرهنگی همراه است تصریح کرد: اتصال و همجواری مراکز نیکوکاری به مساجد منجر شده خدمات این مراکز با پیوست فرهنگی و دینی همراه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز