خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان خبر داد:

امداد رسانی به ۱۳۲ نفر گرفتار در برف شهرستان دلفان

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۰۵۸

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از امدادرسانی به ۱۳۲ نفر و رهاسازی ۵۸ خودرو گرفتار در برف در مناطق کوهستانی دلفان و محور دلفان- نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، صارم رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: با ورود سامانه جدید بارشی مشکلاتی در محورهای مواصلاتی برای هموطنان عزیزمان در استان به وجود آمد که با تلاش و کوشش امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی افزود: در جریان بارش برف و کولاک مناطق کوهستانی شهرستان دلفان و در محور مواصلاتی دلفان به نهاوند در ساعت ۸:۳۰ صبح ۲۸ دی ماه تا ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه ۲۹ دی ماه در ۴ مرحله به ۱۳۲ نفر امدادرسانی شد و همچنین ۵۸ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خاطرنشان کرد: در این عملیات تعداد ۲۸ نفر از همشهریان عزیز اسکان داده شدند که در بین حادثه‌دیدگان تعداد ۷۵ عدد بیسکویت، ۲۷ بسته خرما ۲۰۰ گرمی، ۷ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته و آب معدنی به در راه ماندگان متأثر از برف و کولاک ارائه شد.

رضایی یادآور شد: با توجه به بارش‌های اخیر در استان از همه هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم نکات ایمنی را رعایت کنند.

 

انتهای پیام/
الهام قاسمی نیایی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز