خبرگزاری کار ایران

آلبوم «سرآغاز» به آهنگسازی حسین رودگر آملی منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۲۹۲

آلبوم «سرآغاز» به آهنگسازی، تنظیم و نوازندگی حسین رودگر‌ آملی شامل ده قطعه بی‌کلام توسط شرکت «آوای برگ‌ریزان» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آلبوم «سرآغاز» توسط شرکت «آوای برگریزان» منتشر شد.

این مجموعه موسیقایی که آهنگسازی و تنظیم آن به عهده حسین روگر آملی بوده، شامل ده قطعه است و به صورت بی‌کلام «اینسترومنتال» ضبط شده است.

محوریت تمامی قطعات آلبوم «سرآغاز» را ساز گیتار برعهده دارد و نوازنده تمام قطعات حسین رودگر آملی است. حامد محمدی نیز نوازنده پیانو و سازهای الکترونیک است.

در تهیه قطعات این آلبوم سعی شده بدون محدودیت در سبکی خاص، گیتار در کنار سازهای مختلف قرار بگیرد و ایده‌های صاحب اثر را بدون هیچ کم و کاست بیان کند. همچنین در انتخاب موضوع آهنگ‌ها، طیف وسیعی از سلایق و دیدگاه‌ها در نظر گرفته شده که در نوع خود می‌تواند نشان دهنده احترام به شنونده و مخاطبان باشد.

موضوعاتی نظیر حس حرکت، سر زندگی، حس عاشقانه و رمانتیک، حس شادی و خوشحالی، مرور خاطرات خوب و بد گذشته، روبرو شدن و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات روزمره زندگی و امید به آینده و حتی خود را در عالم برزخ تصور کردن را می‌توان در قطعات آلبوم «سرآغاز» مشاهده کرد.

نام اولین قطعه آلبوم «سرآغاز» است. این قطعه ریتمیک و پر سرو صداست و سرعت نسبتا بالای آن بیان‌کننده شروعی طوفانی، پرجنب و جوش و رویایی است.

در ادامه قطعاتی چون «شادی»، «پرواز» و «تابستان» حسی مثبت همراه و با خوشحالی را به مخاطب القا می‌کنند.

«دلتنگی» و «خاطرات» نیز قطعات دیگری هستند که بیان کننده حسی عاشقانه‌اند. قطعه «روزهای سخت» و «امید به...» نیز به ترتیب، روایت‌گر زندگی روزمره انسان‌ها، مواجه شدن‌شان با مشکلات وسختی‌ها و نا امید نشدن و ادامه دادن است.

قطعه «بزم عاشقانه» یکی‌دیگر از آثار آلبوم «سرآغاز» است که ریتم آن شش، هشتم است و تم و لهجه‌ای ایرانی دارد و رقص و پایکوبی را به سبک ایرانی اصیل و باوقار به نمایش می‌گذارد. قطعه پایانی آلبوم نیز «برزخ» نام دارد و ورود نوازنده از این دنیا به عالم برزخ را به تصویر می‌کشد.

حسین رودگر آملی، متولد ۱۳۶۶ در شهرستان آمل است و از سال ۱۳۸۴ موسیقی را به طور حرفه‌ای آغاز کرده و از محضر اساتیدی چون حسن رنجبر (گیتار اسپانیش) و فرهاد مجذوب (گیتار الکتریک) بهره برده است . صدابرداری، میکس و مسترینگ آلبوم نیز به عهده ابراهیم اکبری بوده و امید حامدی‌کار عکاسی و طراحی آلبوم را برعهده داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز