خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید درب ضد سرقت

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۶۰۶

شاید شما هم به فکر تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت افتاده باشید؛ اما آیا می‌دانید برای خرید درب ضد سرقت لازم است به چه مواردی توجه کنید؟ آیا می‌دانید چند نوع درب ضد سرقت در بازار ایران وجود دارد و کدام گزینه برای شما مناسب است؟

اگر در خرید درب ضد سرقت تردید دارید، می‌توانید در ابتدا مقاله مزایای درب ضد سرقت آوین را در گوگل جستجو کنید و بخوانید.

انواع در ضد سرقت

به طور کلی سه نوع در ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی در بازار ایران یافت می‌شود. البته درب ضد سرقت ایتالیایی هم در بازار هست، اما به دلیل قیمت بالای آن کمتر مورد استقبال قرار گرفته است.

در میان سه نوع در ضدسرقت متداول در کشور، باکیفیت‌ترین درها مربوط به کشور ترکیه هستند. این درب‌ها از مصالح باکیفیتی ساخته شده‌اند و طبیعتا قیمت بالایی نیز دارند.

درب ضد سرقت ایرانی در رده بندی کیفیت قرار دارد. اغلب تولیدکنندگان درب ضدسرقت ایرانی در واقع درهای ترک را مونتاژ می‌کنند؛ بنابراین درهای تولیدشده دارای کیفیت بالایی است اما نسبت به نوع ترک اقتصادی‌تر هستند. این درها نسبت به درب‌هایی که داخل کشور تولید می‌شوند قیمت مناسب‌تری دارند.

درهای ضد سرقت چینی به خاطر قیمت پایینشان پرطرفدار هستند. اما اگر به دنبال خرید یک در ضد سرقت مطمئن هستید، به دنبال انواع ارزان‌قیمت نروید؛ چرا که یک درب ضدسرقت ارزان ممکن است مشابه یک در معمولی عمل کند. بنابراین، لازم است موقع خرید دربهای ضد سرقت به برخی نکات توجه کنید.

نکات مورد توجه در هنگام خرید درب ضد سرقت

1.  لولا: یک در ضدسرقت باکیفیت دارای لولاهای باکیفیت است؛ چرا که لولاها باید بتوانند وزن در را به خوبی تحمل کنند. همچنین هر در باید حداقل سه لولا داشته باشد. نکته مهم دیگر این است که در هنگام نصب در باید لولاها از بیرون پنهان باشند تا امکان آسیب به آن‌ها از خارج فضا میسر نباشد.

2.  وزن در: هیچ‌وقت یک درب ضد سرقت سبک نخرید! از مهم‌ترین مواردی که در کیفیت درب ضد سرقت موثر است، وجود یک ورقه فلزی و نیز یک سازه فلزی داخل آن است. در صورتی که این ورقه وجود نداشته باشد، کیفیت لازم را نداشته باشد و یا ضخامت کمی داشته باشد، این نوع در گزینه مناسبی برای خرید نیست. وجود این ورقه باعث می‌شود درب ضدسرقت در مقابل فشارهای وارده مقاوم باشد.

راهنمای خرید درب ضد سرقت

3. قفل و یراق‌آلات: وجود یک قفل بی‌کیفیت می‌تواند درب ضد سرقت را به یک درب معمولی تبدیل کند. چرا که حتی اگر کیفیت در سرقت به نحوی باشد که در مقابل فشار و ضربه مقاوم باشد، اما اگر قفل آن به سادگی باز شود، دیگر امنیت لازم را نخواهد داشت. بهترین قفل‌ درب ضد سرقت موجود در بازار مربوط به کشور ترکیه است.

4.  چهارچوب: چهارچوب درب ضد سرقت لازم است فلزی، باکیفیت و ضخامت آن دست‌کم ۱.۵ میلیمتر باشد.

5.  روکش: اغلب کیفیت روکش در را می‌توان از ظاهرش حدس زد. درهای ضد سرقت ترک معمولا روکش‌های باکیفیتی دارند. دربهای ضد سرقت چینی ارزان‌قیمت هم اغلب کیفیتشان پایین است.

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

خرید اینترنتی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بدون حضور در محل و در کمترین زمان ممکن بتوانید درب مناسب خود را انتخاب کنید. از دیگر مزایای خرید اینترنتی درب ضد سرقت این است که انتخاب گسترده‌تری پیش‌روی شما است.

جهت خرید اینترنتی در ضد سرقت لازم است فرآیند زیر طی شود:

پس از انتخاب مدل مدنظر می‌توانید با فروشگاه درب ضد سرقت آوین تماس بگیرید. در کمتر از نصف روز نصاب جهت بازدید و گرفتن ابعاد درب ضد سرقت در محل حاضر می‌شود.

در مرحله بعدی فاکتور برای مشتری صادر شده و به صورت اینترنتی و یا فیزیکی برای مشتری ارسال خواهد شد. پس از واریز مبلغ پیش‌پرداخت و ارسال تصویر فیش واریزی به شرکت آوین، در صورتی که درب ضد سرقت سفارشی باشد، ساخته خواهد شد و سپس نصاب جهت نصب در مراجعه خواهد کرد. اما در صورتی که از درهایی با ابعاد استاندارد استفاده شود، در به همراه نصاب به محل فرستاده خواهد شد.

درب ضد سرقت ارزان

اگر به دنبال درب ضد سرقت ارزان هستید، می‌توانید اینجا را مشاهده کنید؛ انتخاب شما می‌تواند یک درب ضدسرقت چینی و یا یک در ضد سرقت ایرانی باشد. این درها قیمت پایین‌تری نسبت به درهای ترک دارند. اما درهای ضد سرقت ترک علیرغم قیمت بالاتر کیفیت بسیار بالاتری نیز دارند. البته درهای ضدسرقت ایرانی طرح ترک هم قیمت نسبتا مناسب و هم کیفیت خوبی دارند.

جهت خرید در ضد سرقت دست‌کم یک میلیون تومان باید بپردازید. البته که درهای باکیفیت قیمت بالاتر و امنیت بیشتری نیز دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز