خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول مطرح کرد؛

مطالعه ۵ طرح گردشگری در سدهای مهم کشور/ فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای ۳ سد تا پایان امسال منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۳۵۷

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران از مطالعات 5 طرح گردشگری در سدهای مهم کشور خبر داد و گفت: تا پایان سال فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای اجرای طرح‌های گردشگری در سه سد کارون ۴، داریان و سردشت نهایی و منتشر خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت نیرو، بهروز مرادی با بیان اینکه شرکت آب و نیروی ایران مطالعات پنج طرح گردشگری در سدهای سردشت، کارون ۴، گتوند، سیمره و داریان را در دست مطالعه دارد، افزود: نقاطی که شناسایی شده علاوه بر زیبایی و جذب گردشگر، هیچگونه لطمه‌ای به محیط زیست وارد نخواهند کرد.

وی ادامه داد: مطالعات طرح گردشگری سردشت به اتمام رسیده، جلسات مرتبط با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شده و فراخوان جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی به زودی اعلام خواهد شد، مطالعات سایر طرح‌ها نیز همزمان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران افزود: این طرح‌ها تا پایان سال به سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری معرفی خواهند شد و آنها را یاری خواهیم کرد تا بتوانند در افزایش اشتغالزایی منطقه به نحو مطلوب ایفای نقش کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: تاکنون در مخازن سدها به این شیوه و منسجم کار نشده و برای نخستین بار است که این طرح با هماهنگی استان‌ها، میراث فرهنگی و گردشگری اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز