خبرگزاری کار ایران

عصر امروز انجام شد؛

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان به کما رفته رحیمیان البرز

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۹۱۵

وزیر بهداشت، درمان و پزشکی از بیمارستان تعطیل و به کمارفته رحیمیان شهرستان‌ البرز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و پزشکی به همراه استاندار قزوین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین و دیگر مسئولان استان، بعد از ظهر امروز از بیمارستان تعطیل رحیمیان شهرستان البرز استان قزوین به صورت سرزده بازدید کرد.

وی در این بازدید در جریان وضعیت نامطلوب و تعطیلی بیمارستان رحیمیان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، بیمارستان خیریه رحیمیان شهرستان البرز استان قزوین به عنوان تنها بیمارستان این شهرستان،  در سال 77 با 75 تخت بستری توسط دکتر علی رحیمیان  خیر قزوینی تاسیس شده و به دلیل آنچه که بدهی مالی گفته می‌شود، از دی ماه سال 97  پذیرش نداشته و تاکنون تعطیل بوده است.

منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین  در تیرماه امسال به خبرنگار ایلنا با اشاره به مشخص شدن و پیشنهاد دو راهکار برای راه‌اندازی بیمارستان رحیمیان شهرستان البرز استان قزوین بیان کرده بود؛ مقرر شده در جلسه هیأت مدیره این بیمارستان گزینه‌های پیشنهادی مطرح شود و موافقت یا عدم موافقت با گزینه‌ها در این جلسه مشخص شود که در صورت موافقت، کار راه‌اندازی این بیمارستان تسهیل خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اذعان کرده بود: یک شرط هیأت مدیره بیمارستان رحیمیان این است که سازمان برنامه و بودجه کشور بدهی این بیمارستان که حدود 23 میلیارد تومان برآورد شده است، را قبول کند که بپردازد.

به گفته مهرام، اگر دو شرط مذکور را دولت بپذیرد دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین مشکلی برای تحویل بیمارستان رحیمیان البرز ندارد و آمادگی تحویل آن را دارد.

تاکنون حدود یک سال از تعطیلی  بیمارستان رحیمیان البرز می‌گذرد اما  خبری از بازگشایی این بیمارستان نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز