خبرگزاری کار ایران

جشن آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان نو ورود دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۴۹۰

جشن آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان نو ورود دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور سیما سادات لاری؛ معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و دیگر مسئولان این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، جشن آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان نو ورود در سالن آمفی تئاتر مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

در بخشی از این مراسم دکتر سیماسادات لاری؛ معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در جمع دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، با بیان این‌که بسیار خرسندم که در جمع پرشور و نشاط شما دانشجویان ورودی جدید حضور دارم، گفت: از دیدن چهره جوان شما انرژی می‌گیرم و بسیار خرسندم که شما بعد از سختی‌های فراوان در رشته‌های مختلف این دانشگاه خوب و معتبر پذیرفته شدید.

وی خطاب به والدین دانشجویان نو ورود، گفت: خسته نباشید می‌گویم به خانواده‌های شما عزیزان که سهم بزرگی در کسب موفقیت شما داشته‌اند، قطعا بخشی از این موفقیت مرهون تلاش و مجاهدت شما پدران و مادران عزیز است.

معاون وزیر بهداشت ضمن تشکر از دکتر کوهپایه‌زاده؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران به واسطه برگزاری این جشن باشکوه و تدارک نمایشگاهی از دستاوردهای فعالان دانشجویی، بیان داشت: بدون شک برگزاری این مراسم می‌تواند به ترغیب و تشویق دانشجویان به فعالیت‌های فوق برنامه کمک کند.

لاری ضمن تشکر ویژه از نهادهای دانشجویی که سهم به سزایی در تدارک و برگزاری این جشن باشکوه داشته‌اند، افزود: شما دانشجویان ورودی‌جدید قدر لحظات دانشجویی خود را بدانید و از لحظه‌لحظه این دوران ارزشمند استفاده کنید، چرا که هیچ لحظه‌ای بهتر از دوران دانشجویی و نشستن پشت نیمکت‌های علم و معرفت دانشگاه نیست و همه ما مسؤولان و اساتید دانشگاهی همواره آرزو داریم لحظه‌ای جای شما دانشجویان می‌بودیم.

وی اظهار کرد: آرزو دارم برای کسب علم و حرفه‌ای شدن در رشته مورد علاقه خود از هیچ کوششی دریغ نکنید و قدردان دوران طلایی دانشجویی باشید، شما دانشجویان علوم پزشکی متولیان سلامت آینده کشور به شمار می‌روید از این رو باید به سلامت جسم و روح خود در فضای دانشگاهی توجه وافری داشته باشید.

 معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در خصوص برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، بیان داشت: معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تلاش می‌کند علاوه بر تامین نیازها و مطالبات رفاهی و صنفی شما عزیزان، مقدماتی را فراهم کند که شما متناسب با توان و استعداد خود بتوانید در نهادهای دانشجویی دانشگاه فعالیت کنید و روح و استعداد خود را در این مسیر پرورش دهید.

لاری اظهار کرد: هر یک از شما دانشجویان متناسب با استعداد، توان و بضاعت خود می‌توانید در نهادهای دانشجویی مختلف مانند انجمن‌های علمی، انجمن‌های ورزشی، کانون‌های فرهنگی، نشریات دانشجویی، و تشکل‌های اسلامی فعالیت کنید و علاوه بر کسب علم و دانش، استعداد و توانایی خود را در مسیر هدفمند سوق دهید.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت انتخاب مناسب دوستان در محیط‌های دانشگاهی، گفت: روانشناسان می‌گویند فرآیند شخصیتی هر انسان حول پنج دوست نزدیک و اطرافیان او دیده می‌شود، از این رو شما دانشجویان ورودی جدید به منظور تعالی شخصیت خود لازم است در انتخاب دوستان خود در محیط دانشگاه و خوابگاه‌های دانشجویی نهایت دقت را داشته باشید.

در ادامه این مراسم از برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت و مدال آوران ورزشی در چهاردهمین المپیاد ورزش‌های قهرمانی دختران وزارت بهداشت در حضور دکتر لاری؛ معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و دیگر مسؤولان ستادی و دانشگاهی تقدیر شد.

 تقدیر از تعدادی از فعالان فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران و سفیران جشنواره بین‌المللی سیمرغ از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان این مراسم معاون وزیر بهداشت و دیگر مسئولان از نمایشگاه دستاوردهای نهادهای دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران دیدن و دقایقی با فعالان دانشجویی این دانشگاه به گفت‌وگو نشستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز