خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز چهارشنبه ایلنا می‌خوانید:

صحبت‌های برگزیده جایزه معمار ۹۸ درباره پروژه «خانه آیینه ورزان»/ گلایه‌های سپیده خداوردی از فیلمنامه‌های ناقص/ معرفی مجریان برتر تابستان تلویزیون/ صحبت‌های وزیر ارشاد درباره حواشی پوشش بازیگران در اکران‌های خصوصی

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۸۰۸

گفتگو با برگزیده جایزه معمار ۹۸ درباره پروژه «خانه آیینه ورزان»، معرفی مجریان برتر تلویزیون در تابستان، تشکیل شورای سلبریتی‌ها در وزارت ارشاد، صحبت‌های وزیر ارشاد درباره حواشی پوشش بازیگران در اکران‌های خصوصی از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با برگزیده جایزه معمار ۹۸ درباره پروژه «خانه آیینه ورزان» ، گفتگو با سپیده خداوردی به بهانه بازی در سریال‌ ترور خاموش، معرفی مجریان برتر تلویزیون در تابستان، تشکیل شورای سلبریتی‌ها در وزارت ارشاد، صحبت‌های وزیر ارشاد درباره حواشی پوشش بازیگران در اکران‌های خصوصی، انتشار دستورالعمل صدور پروانه اجرای نمایش‌ها و تعطیلی دو روزه تماشاخانه ایرانشهر از جمله اخباری‌ بوده که روز چهارشنبه (بیست و چهارم مهر) در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

«خانه آیینه ورزان» مثل انسان امروزی ساده اما سرشار از پیچیدگی است

پروژه «خانه آیینه ورزان» که توانست رتبه سوم معمار برتر سال ۹۸ را کسب کند، با الهام از ویژگی‌های خانه‌های یزد ساخته شده است. مثلی از انسان امروزی است که ساده اما سرشار از پیچیدگی است.

مجبوریم بین بد و بدتر انتخاب کنیم/ دوران خواندن فیلم‌نامه‌های کامل به پایان رسیده است

سپیده خداوردی با بیان اینکه در تلویزیون مردسالاری حاکم است، گفت: در گذشته فیلمنامه به صورت کامل در اختیار ما قرار می‌گرفت که بر اساس آن می‌توانستیم، نقش‌ها را ارزیابی کنیم، ولی اکنون نقش‌های پیشنهادی یا در حد سیناپس هستند یا متن آنها به صورت نصفه نوشته شده و شما از پایان کاراکتر اطلاعی ندارید.

مجریان برتر تلویزیون در تابستان معرفی شدند

مشاور عالی معاون سیما در نامه‌ای خطاب به مدیران شبکه‌ها، مجریان برتر در حوزه‌های پاسداست زبان فارسی و دیگر صلاحیت‌های حرفه‌ای را در بازه زمانی تابستان معرفی کرد.

تشکیل شورای سلبریتی‌ها در وزارت ارشاد

وزارت ارشاد شورای سلبریتی‌ها و چهره‌های هنری را تشکیل داد.

کسی از ارشاد برای حضور در اکران‌های خصوصی اجازه نگرفته است

وزیر ارشاد در واکنش به حواشی اکران خصوصی یکی از فیلم‌ها گفت: فضای آن مراسم فضای رسمی نبوده که این بازیگران بخواهند از وزارت ارشاد برای حضور اجازه بگیرند.

دستورالعمل صدور پروانه اجرای نمایش بازنگری و منتشر شد

در راستای اجرای مرحله دوم شفافیت، مدیران اداره‌کل هنرهای نمایشی و دفتر نوسازی و تحول اداری از بازنگری و انتشار «دستورالعمل صدور پروانه اجرای نمایش» در این وزارتخانه خبر دادند.

تعطیلی دو روزه تماشاخانه ایرانشهر

به مناسبت فرارسیدن اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) تماشاخانه ایرانشهر در روزهای جمعه و شنبه ۲۶ و ۲۷ مهرماه اجرا ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز