خبرگزاری کار ایران

طرح تجمیع را برای کارگران تعمیرات لکوموتیو راه آهن اجرا کنید

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۶۳۷

کارگران شرکتی واحد تعمیرات لکوموتیو راه‌آهن کشور خواستار اجرای طرح تجمیع شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شرکتی واحد تعمیرات لکوموتیوکه شمار آنها تا حدود ۳۰۰ نفر می‌رسد، خواستار اجرای طرح تجمیع هستند.

آنها با بیان اینکه همه ما کارگران واحد تعمیرات لکوموتیو تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکاری با حداقل حقوق و مزایا در نواحی و مناطق محروم کشور مشغول کار هستیم، در ادامه گفتند: ما خواستار اجرای طرح تجمیع و قرارگیری کارگران واحد تعمیرات لکوموتیو راه‌آهن در این طرح هستیم و متاسفانه علیرغم درخواست‌های ما این طرح هنوز برای کارگران واحد تعمیرات لکوموتیو اجرایی نشده است. تجمیع کارگران پیمانکاری شرکت‌های مختلف موجب یکسان‌سازی شرایط کار می‌شود و نظارت و اجرای قانون را تسهیل می‌نماید.

به گفته کارگران واحد تعمیرات لکوموتیو، تعدادی از همکاران آنها در سایر واحدهای راه‌آهن تجمیع شده‌اند ولی این طرح برای کارگران واحد تعمیرات لکوموتیو صورت نپذیرفته است. و به رغم پیگیری‌های فراوان کارگران واحد تعمیرات لکوموتیو، هنوز حمایتی از طرف مسئولان، شامل حال آنها نشده است. این در حالیست که کارگران واحد تعمیرات لکوموتیو در تمامی فصول در سرما و گرما به کارهای سخت و طاقت‌فرسای مشغول کار هستند.

طبق اظهارت کارگران واحد تعمیرات لکوموتیو، تجمیع کارگران پیمانکاری شرکت‌های مختلف موجب یکسان‌سازی شرایط کار می‌شود و نظارت و اجرای قانون را تسهیل می‌کند.

برخی از این کارگران خواستار اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل خود هستند که طبق قانون باید در شرکت‌های دارای پرسنل بالای ۵۰ نفر اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز