خبرگزاری کار ایران

جمعی از کارگران کویر واگن مطرح کردند؛

طرح تجمیع و طرح طبقه‌بندی مشاغل را اجرا کنید/ کمبود نیرو با وجود افزایش قطارهای ورودی و خروجی

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۳۳۰

عدم اجرای طرح تجمیع و طرح طبقه‌بندی مشاغل و کمبود نیرو مشکلات عمده پرسنل فنی شرکت کویر واگن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسنل فنی تعمیرکار شرکت کویر واگن که در بخش بازدید، تعمیرات جاری زیرشاسی و واحد سالیانه واگن‌های مسافری سایت مشهد، مشغول به کار هستند، نسبت به عدم اجرای طرح تجمیع و طرح طبقه‌بندی مشاغل و کمبود نیرو در شرکت انتقاد کردند.

آنها می‌گویند: ما خواستار اجرای طرح تجمیع و قرارگیری پرسنل این شرکت در این طرح هستیم و متاسفانه علیرغم درخواست‌های ما این طرح هنوز در شرکت اجرایی نشده است. تجمیع کارگران پیمانکاری شرکت‌های مختلف موجب یکسان‌سازی شرایط کار می‌شود و نظارت و اجرای قانون را تسهیل می‌نماید.

همچنین کارگران کویر واگن خواستار اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت هستند که طبق قانون باید در شرکت‌های دارای پرسنل بالای ۵۰ نفر اجرایی شود.

کارگران می‌گویند: علیرغم بالا رفتن تعداد قطارهای ورودی و خروجی، نیروی کار ثابت مانده و همین مسئله باعث افزایش حجم کار کارگران شده است. به طوریکه اگر یکی از ما بخواهد مرخصی بگیرد، باید یک نفر را به جای خودش معرفی کند.

کارگران کویر واگن همچنین از پرداخت نامنظم حقوقشان انتقاد کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز