خبرگزاری کار ایران

علوی:

بدون فوت وقت از فاجعه انسانی در مناطق کردنشین سوریه ممانعت به عمل آورید

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۰۲۴

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس حمله ارتش ترکیه علیه کردهای سوریه را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، سیداحسن علوی در نشست علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۲۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی  گفت: بی تردید حمله اخیر ارتش ترکیه علیه کردهای مبارز و بیگناه سوریه که بیشتر به دنبال تجدید امپراطوری عثمانی و تجاوز به تمامیت ارضی سوریه با جنگی تمام عیار که طبق حقوق بین المللی پاکسازی قومی است، هدفی جزو حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی را تعقیب نمی کنند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این تراژدی که بیشتر هزینه داخلی دارد در پی آن است که شکست های داخلی خود را با سرکوب اکراد سوریه و تجاوز به سرزمین های دیگران جبران کند.

وی افزود: ضمن تشکر از حمایت های معنوی و دیپلماتیک نظام اسلامی به عنوان خادم و فرزند کوچک ملت ایران و کردستان با محکوم کردن این تجاوز و تبانی با آمریکا پلید از تصمیم گیران و تصمیم سازان دستگاه دیپلماسی کشور درخواست می کنم؛ بدون فوت وقت و به طور عاجل از طریق مجاری ممکن از نفوذ و قدرت و مشروعیت نظام اسلامی ایران برای مدیریت بحران کنونی و جلوگیری از تحقق نسل کنشی دیگر و فاجعه انسانی دوباره در مناطق کردنشین سوریه ممانعت به عمل آورده شود.

علوی در پایان خاطرنشان کرد: چشمان نگران کودکان کرد و دل های شکسته و لبریز از نگرانی و اندوه هم نژادان کرد، منتظر اقدامات و حمایت های معنوی و انسانی ماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز