خبرگزاری کار ایران

انفجار در یک اغذیه‌فروشی در مجتمع تجاری بوستان

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۴۷۱

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از انفجار در یک مغازه اغذیه فروشی در مجتمع تجاری بوستان در میدان پونک خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۲:۲۱ ظهر امروز یک مورد حادثه انفجار در مجتمع تجاری بوستان در میدان پونک، ضلع شمال غربی میدان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک مرکز تجاری بزرگ بود که در طبقه همکف آن یک مغازه اغذیه فروشی به وسعت ۲۰ متر وجود داشت که انفجاری در آن رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: شدت انفجار به حدی بود که شیشه‌ها و تمامی وسایل موجود در این مغازه به بیرون پرتاب شده بود و خساراتی به مغازه‌های اطراف نیز وارد شده بود. بر اثر این انفجار شعله‌وری ایجاد شده بود که پیش از رسیدن آتش‌نشانان کسبه محل آن را با خاموش‌کننده‌هایی که در اختیار داشتند اطفاء کرده بودند.

ملکی تصریح کرد: خوشبختانه آتش خاموش شده و به اطراف و سایر مغازه‌ها سرایت نکرده بود. دو کارگر ۱۸ و۱۹ ساله نیز بر اثر این انفجار دچار آسیب‌دیدگی شده‌بودند.

به گفته ملکی علت حادثه نشت گاز از سیلندر گاز مایع در این مغازه بوده است که با ایجاد شعله باعث انفجار شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز