خبرگزاری کار ایران

در حکمی از سوی مونسان انجام شد:

انتصاب مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گرد

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۸۷۲

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی توسط وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی منصوب شد.

به گزارش ایلنا، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی را منصوب کرد.

در حکم علی‌اصغر مونسان خطاب به «خشایار نیکزادفر» آمده است:

به استناد ماده ۱۹ اساسنامه شرکت توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی و صورت‌جلسه هیئت‌مدیره آن شرکت و با توجه به تعهد و تجارب جناب‌عالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی به‌مدت دو سال منصوب می‌شوید.

توسعه کمی و کیفی مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی و زیرساخت‌ها و مراکز خدماتی تحت پوشش شرکت، افزایش بهره‌وری و سودآوری شرکت و استفاده بهینه از اموال و املاک شرکت برای توسعه صنعت گردشگری، بهره‌گیری از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات در سیستم‌های مدیریت و بهره‌برداری، سامان‌دهی و نظارت بر خانه‌های مسافر، تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری، زیرساخت‌های صنعت گردشگری و واگذاری آن، انجام تمهیدات لازم به‌منظور مشارکت‌های بخش غیردولتی و بهره‌گیری از شیوه‌های نو و خلاقانه در مدیریت شرکت از اهم شاخص‌هایی است که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و سازمان‌دهی مناسب و با همکاری سایر حوزه‌های ذی‌ربط درون و برون‌سازمانی برای تحقق اهداف شرکت و توسعه گردشگری کشور اهتمام لازم به عمل آید.

توفیق روزافزون شما را در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز