خبرگزاری کار ایران

حنفی: مدافع سایپا بی تقصیر بود / با قدرت برمی‌گردم

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۷۳۸

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد.

مهدی حنفی مدافع تیم صنعت نفت آبادان درخصوص وضعیتش پس از مصدومیت در مسابقه مقابل سایپا تهران گفت: من بعد از بازی به تهران آمدم و کارهای مربوطه به آزمایش سی تی اسکن را انجام دادم و به دکتر جراح که مراجعه کردم به من گفتند نیاز به جراحی دارد و بدون جراحی خوب نمی‌شود.

حنفی درباره اینکه در صورت جراحی چه مدت زمانی برای نقاهت نیاز دارد گفت: گونه راست من دچار شکستگی شده و دکتر به من گفت یک هفته بعد از عمل جراحی می‌توانم تمریناتم را شروع کنم و نهایت یک ماه بعد می‌توانم بازی کنم. مشکلی از این بابت ندارم و با تصمیم کادر پزشکی باشگاه برنامه‌هایم را پیش میبرم؛ به احتمال زیاد فردا جراحی می‌شوم. با انگیزه و قدرت تمام به مسابقات برمی‌گردم و با تیم نفت اهداف بزرگی را دنبال می‌کنیم.

مدافع صنعت نفت در پاسخ به این سوال که بازیکن سایپا با او تماس گرفت یا خیر گفت: من انتظاری ندارم که کسی با من تماس بگیردژ. چند نفر از بازیکنان سایپا زنگ زدند و احوالم را جویا شدند که از آنها متشکرم. مصدومیت من روی حرکت غیرعمدی بود و چون جوان و بی تجربه بود با پشت سر به سمت توپ آمد. او بی تقصیر است؛ بالاخره این مسائل در فوتبال پیش می‌آید و از کسی دلگیر نیستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز