خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم بوندسلیگا؛

بایرن مونیخ 1-2 هوفنهایم؛ عقب گرد به سبک کواچ

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۹۱۱

هفته هفتم بوندسلیگای آلمان با برگزاری چهار دیدار از ساعت ۱۷ امروز به وقت تهران پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، در این هفته بایرن‌مونیخ صدرنشین به مصاف هافن هایم رفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود هافن‌هایم پایان یافت. در این مسابقه ادامیان در دقایق ۵۴ و ۷۹ برای هافن‌هایم و رابرت لواندوفسکی در دقیقه ۷۲ برای باواریایی‌ها گلزنی کرد. با این نتیجه بایرن مونیخ هرچند صدر جدول را از دست نداد اما با فرایبورگ، لایپزیش و بایرن‌لورکوزن هم امتیاز شد و با ۱۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر ماند.

در دیگر بازی این هفته، لایپزیش پدیده این فصل بوندسلیگا که در ۶ هفته گذشته ۱۳ امتیاز کسب کرده و با یک امتیاز کمتر نسبت به بایرن‌مونیخ در رتبه دوم جدول قرار دارد، به مصاف بایرلورکوزن دیگر تیم ۱۳ امتیازی رفت. این دیدار با نتیجه یک بر یک پایان یافت تا دو تیم امتیازات را بین هم تقسیم کنند. در این مسابقه کوین وولاند در دقیقه ۶۶ برای لورکوزن و انکنگو در دقیقه ۷۸ برای لایپزیش گلزنی کردند.

دورتموند ۱۱ امتیازی نیز در این هفته به مصاف فرایبورگ رفت که این مسابقه نیز با نتیجه ۲ بر ۲ پایان یافت. اکس ویتسل در دقیقه ۲۰ و اشرف حکیمی در دقیقه ۶۷ برای دورتموند و گاین لوکا والدسچمید در دقیقه ۵۵ و مانوئل آکانچی (گل به خودی) در دقیقه ۹۰ برای فرایبورگ گل زدند.

دو تیم انتهای جدولی ماینتس و پادربورن هم که به ترتیب با ۳ و یک امتیاز در جایگاه شانزدهم و هجدهم جدول قرار داشتند، در هفته هفتم مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری ۲ بر یک ماینتس پایان یافت. رابین کواسون در دقیقه هشت و دانیال بروسینسکی در دقیقه ۳۲ از روی نقطه پنالتی برای ماینتس گلزنی کردند و تک گل پادربورن را نیز زولینسکی در دقیقه ۱۴ به ثمر رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز