خبرگزاری کار ایران

گزارش سایت بوندسلیگا از معجزه تاریخی هوفنهایم مقابل بایرن مونیخ

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۹۸۵

تیم هوفنهایم در حالی به مصاف بایرن رفت که توانست به پیروزی ارزشمندی مقابل بایرن برسد،این تیم قبل از این بازی نتوانسته بود مقابل بایرن مونیخ برنده میدان باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از بوندسلیگا،آندره کارامیچ بازیکن هوفنهایم توانست تنها گل بازی را در مقابل بایرن مونیخ به ثمر برساند. این بازی تنها به نیمه اول آن خلاصه می شود زمانی که هوفنهایم،بایرن را در نطفه خفه کرد و توانست این تیم را شکست دهد. سه فرصت برای هوفنهایم در ده دقیقه ابتدایی بازی ایجاد شد. 

روبرت لواندوفسکی با همکاری کینگزلی کومن توانست تیر افقی دروازه فوفنهایم را بلرزاند اما گلی به ثمر نرسید. فرانک ریبری نیز بعد از 60 دقیقه که در بازی حضور داشت از بازی بیرون رفت. 

بهترین بازیکن زمین

کارامیچ بازیکن ملی کرواسی  در نیمه اول زمانی که کرواسی بین المللی بیرحمانه با برخی از اشتباهات  نامتعارف  بایرن مونیخ توانست به تک گل بازی برسد. 

نکته قابل بحث و گفتگو

هوفنهایم در بازی به رکوردی در بوندسلیگا رسید به خصوص در نیمه اول ،این تیم  توانست بایرن را شکست دهد رکوردی که قبل از این تیم های کمی توانسته بودند به آن برسند. 

آمار و ارقام

هوفنهایم در 17 بازی قبلی خود مقابل بایرن مونیخ به پیروزی نرسیده بود. 

 باشگاه زینسهایم هوفنهایم دویست امین بازی بوندسلیگا را برگزار کرد. 

متس هوملس 250 حضور خود را در این بازی ها به ثبت رساند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز