خبرگزاری کار ایران

علم و ادب - استقلال خوزستان؛ آبی‌پوشان به دنبال سه امتیاز

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۶۲۱

در هفته ی هفتم رقابت های لیگ آزادگان، علم و ادب تبریز در خانه پذیرای استقلال خوزستان می باشد.

به گزارش ایلنا، علم و ادب که اکنون می توان آن را یک تیم بحران زده تلقی کرد، هفته ی قبل برابر مس رفسنجان مطابق معمول به نتیجه ای بهتر از شکست دست نیافت تا اوضاعش هفته به هفته و روز به روز بیشتر رو به وخامت نهد.

علم و ادب هر شش دیدار قبل خود را با باخت پشت سرگذاشت و تاکنون حتی موفق به کسب یک امتیاز نیز نشده و در قعر جدول لیگ آزادگان قرار دارد.

شاگردان یونس باهنر هفته هاست که در گلزنی نیز ناکام بوده اند و جدال خانگی برابر استقلال خوزستانی که آن هم شرایطش تعریف چندانی ندارد، فرصت نسبتا مناسبی است که تبریزی ها از بحران خارج شوند، فرصتی که شاید جزء آخرین فرصت های یونس باهنر باشد.

استقلال خوزستان هم که در هفته ی قبل موفق شد پس از پنج هفته، برابر نیروی زمینی بحران زده به نخستین برد خود دست یابد، برای دومین هفته ی متوالی برابر یک تیم قعرنشین و بحران زده قرار می گیرد که می توان آن را فرصت خوبی برای فرار آبی های اهواز از جمع پایین نشینان جدول و شروع رؤیاپردازی و کسب انگیزه برای بازگشت به لیگ برتر دانست.

قهرمان سابق لیگ برتر ایران در سه دیدار اخیر خود به دو باخت و یک برد رسیده و در مجموع شش بازی قبل خود یک برد، یک مساوی و چهار باخت را پشت سر گذاشته و با چهار امتیاز در رده ی سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز