خبرگزاری کار ایران

آل نعمه: هدفم با استقلال خوزستان صعود به لیگ برتر است / دربی‌های ایران هیچ وقت جذاب نیست

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۴۲۵

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هدفم امسال صعود به لیگ برتر است و هیچ تصمیمی درباره خداحافظی نداشته‌ام.

احمد آل نعمه در گفت و گو با ایلنا درباره انتخاب تیم استقلال خوزستان و شرکت در مسابقات لیگ دسته اول گفت: متاسفانه امسال به خاطر یکسری اتفاقاتی که در نیم فصل دوم سال گذشته در استقلال خوزستان رخ داد و تیم متاسفانه به دسته یک سقوط کرد پیشنهاد جدی از لیگ برتر نداشتم و واقعیت دوست نداشتم به تیم‌های شهرستانی بروم. در ادامه نقل و انتقالات پیشنهاداتی نداشتم و از بین پیشنهادهای لیگ یکی منتظر بودم که در اواخر نقل و انتقالات پیشنهاد همکاری بهتری به دستم برسد اما این اتفاق نیفتاد.

او ادامه داد: با توجه به صحبتی که با تیم استقلال خوزستان داشتم و ارقی که به تیم شهرم داشتم از بین تیم‌های لیگ یک این تیم را انتخاب کردم چون بالاخره کاپیتان این تیم بودم و الان هم خوشحالم که دوباره به تیمم برگشته‌ام.

مدافع 36 ساله درخصوص اینکه آیا در این مدت به خداحافظی از فوتبال فکر کرده بود یا نه گفت:‌ نه،‌ هیچ تصمیم برای خداحافظی نگرفته‌ام و فعلا قصد ادامه کار دارم. هدفم امسال صعود به لیگ برتر است و هیچ تصمیمی درباره این موضوع نداشته‌ام.

بازیکن استقلال خوزستان درباره وضعیت آبی پوشان در لیگ یک با گذشت 5 هفته از مسابقات و کسب تنها یک امتیاز عنوان کرد: اولین بازی را برای این تیم در اراک انجام دادم و علیرغم اینکه می‌توانستیم بازی را به تساوی برسانیم اما متاسفانه یک بر صفر شکست خوردیم. متاسفانه در دقیقه 3 یا 4 بازی گل خوردیم و نتوانستیم جبران کنیم. تیم ما جوان است و نیاز به هماهنگی دارد. در بازی‌هایی که شکست خورده‌اند هم مستحق آن نبوده‌اند و فیلم بازی‌ها را که دیده‌ام تیم بدی نبوده‌اند و حداقل باید 7 امتیاز به دست می‌آوردند اما متاسفانه اینطور نبوده است.

آل نعمه درباره وضعیت آمادگی خودش گفت:‌ من تمرینات اختصاصی داشتم و این مدت بیکار ننشستم اما بدنم به شرایط صد در صد نرسیده است و بازی اول کمک کرد که برای بازی بعدی آماده‌تر باشم. امیدوارم هر روز بیشتر از قبل هماهنگ شوم تا به تیمم کمک کنم.

مدافع آبی پوشان درباره اینکه آیا مشکلات مالی دارند یا خیر گفت: خداراشکر مشکلی نداریم؛ با حضور آقای بختیاری مدیرعامل محترم باشگاه شرایط خیلی خوبی داریم و در حد لیگ برتر امکاناتی را فراهم کرده‌اند و به نظرم اگر همین امکانات برای فصل گذشته بود به لیگ دسته یک سقوط نمی‌کردیم. هیچ نقصی نداریم و طبق صحبت‌هایی هم که شده بود بخشی از حقوق بازیکنان پرداخت شده است و مشکل فعلی نتیجه نگرفتن بوده که آن هم امیدواریم به زودی برطرف شود.

بازیکن سابق تراکتور درخصوص اینکه آیا شرایط لیگ برتر را دنبال می‌کند یا خیر بیان داشت: صد در صد لیگ را دنبال می‌کنم. درست است در لیگ یک هستیم اما لیگ برتر را هم میبینم. آقایان استراچونی، کالدرون و همچنین دنیزلی سرمربیان شناخته شده‌ای هستند که می‌توانند فوتبال ما را جذاب کنند و به فوتبال ایران کمک کنند. بازیکنان جوان ما می‌توانند از تجربه این سرمربیان بزرگ هم بهره ببرند که اگر بتوانند هم به لیگ برتر راه پیدا کنند.

آل نعمه در پاسخ به این سوال که کدام تیم را مدعی دیده گفت: من تیم سپاهان را خیلی آماده میبینم و از نظر نتیجه‌گیری هم خوب بودند. تیم شهر خودرو هم خوب هستند اما نیاز به دو سه بازیکن دارند تا در کورس قهرمانی بمانند. تیم استقلال هم تغییرات فراوانی داشته و اکثر بزرگان این تیم جدا شده‌اند؛ به زمان نیاز دارند و آقای استراماچونی هم کمک ایرانی کنار خود نداشته‌اند. از نظر من زمان زیادی طول می‌کشد که نتیجه مدنظر هواداران را به دست بیاورند و به زمان نیاز خواهند داشت تا به هماهنگی لازم برسند.

بازیکن سابق تیم ملی درباره حضور مارک ویلموتس روی نیمکت تیم ملی گفت: بازی با هنگ کنک را تماشا کردم. با رفتن آقای کی روش وقتی آقای ویلموتس آمدند بالاخره یک تغییراتی ایجاد شده است. آقای ویلموتس یک سرمربی باانگیزه هستند و همینطور که بازی را دیدم خیلی با شور و نشاط تیمشان را هدایت می‌کردند. امیدوارم این مربی اروپایی نتایج خوبی به دست بیاورد تا به جام جهانی راه پیدا کنیم.

آل نعمه درباره پیش بینی خود از دربی روز یکشنبه گفت: دربی‌های ما هیچ وقت جذاب نبوده؛ حقیقتا یک سال خوب بوده و سه سال هم طوری بوده که آدم دوست نداشته که بازی‌های آنها را نگاه کند. همیشه دربی‌های ما شانسی بوده، مثلا اتفاق‌‌ها و حواشی سبب شده تا جریان بازی عوض شود. شما دربی‌های اروپایی مثل همین الکلاسیکو را می‌بینید که همیشه تماشاگر پسند بوده و دو تیم بازی چشم نوازی داشته‌اند. امیدوارم امسال یک دربی خوب و جذابی را ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز