خبرگزاری کار ایران

مدیرکل گمرک یزد تشریح کرد:

هزینه و شرایط خروج خودروهای شخصی زائرین اربعین/ صدور مجوز خروج با ۴۵ هزار تومان

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۰۴۰

مدیرکل گمرک یزد با اشاره به اینکه خودروهای شخصی می‌توانند از گمرک یزد به عراق بروند، گفت: اعزام خودرو‌های سواری به عراق با هزینه ۴۵ هزار تومان، در گمرک یزد انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین سلمانی با اشاره به شرایط تردد زائران اربعین حسینی با وسیله شخصی خود به سمت عتبات عالیات اظهار داشت: مدارکی که برای خروج موقت خودرو نیاز است، شامل ویزا به همراه سند خودرو و اوراق هویت بوده که با حضور در گمرک، اظهارنامه خروج موقت خودرو را تنظیم کرده و تشریفات اداری آن انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدت‌ زمان خروج موقت خودروها برای اربعین حسینی یک ماهه صادر می‌شود، ادامه داد: زائران اربعین برای خروج موقت وسیله نقلیه، برای شرکت در مراسم اربعین می‌توانند به گمرک مراجعه و مجوز های لازم را دریافت کنند.

وی افزود: متقاضیان دریافت مجوز خروج موقت باید اصل سند فروش کارخانه وسیله نقلیه، اصل کارت ماشین، اصل برگ سبز، اصل گواهینامه رانندگی واصل کارت ملی مالک را هنگام حضور در گمرک به همراه داشته باشند.

سلمانی اظهار داشت: با بسیج نیروها و امکانات در گمرک، همه مراحل دریافت مجوز خروج موقت با هزینه ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان انجام می پذیرد.

مدیرکل گمرک استان یزد گفت: خروج موقت وسائل نقلیه دارای پلاک شخصی از گمرکات مرزی شلمچه و چذابه و خروج موقت وسائل نقلیه دارای پلاک عمومی از گمرک مرزی چزابه صورت می گیرد.

سلمانی افزود: زائرانی که قصد خروج از کشور همراه با وسیله نقلیه برای شرکت در مراسم اربعین حسینی را دارند برای جلوگیری از ازدحام و شلوغی هر چه سریعتر به گمرک استان یزد مراجعه کنند و دریافت مجوز را به روز های پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز