خبرگزاری کار ایران

سربازان ولایت و خدمتگزاران مردم هستیم/حضور فرمانده ناجا در قطعه ۲۹ شهدا

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۹۹۵

فرمانده و کارکنان ناجا با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایلنا، همزمان با اولین روز از هفته نیروی انتظامی، سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی به همراه هیئت رئیسه ناجا، حجت الاسلام والمسلمین "سیدعلیرضا ادیانی"؛ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، روسای پلیس های تخصصی و ... با حضوردر مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با قرائت فاتحه و نثار گل، ادای احترام و با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

سردار حسین اشتری در حاشیه آیین تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا در حرم مطهر امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را خدمت سبزپوشان ناجا ، خانواده هایشان و مردم عزیز تبریک می گویم.

وی با اشاره به شعار هفته ناجا با  عنوان "پلیس هوشمند؛ امین مردم " افزود: روز اول هفته نیروی انتظامی به نام؛ "ایثار، شهادت، ولایت ، بصیرت" نام گذاری شده است و همزمان با اولین روز از هفته ناجا توفیق داشتیم بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق و عهد و پیمانمان را با مقام معظم رهبری، فرمانده کل قوا تجدید کنیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: امید است بتوانیم پیرو تدابیر و منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم و سرباز لایق و شایسته ای برای معظم له باشیم.

وی افزود: قطعا تدابیر و منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در  نیروی انتظامی ساری و جاری است و ان شاء الله با الگوگیری از تدابیر نورانی حضرت امام راحل نیز راهمان را روشن تر می کنیم.

سردار اشتری با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های نیروی انتظامی ادامه داد: بحمداله با تلاش و ایثار سبزپوشان ناجا اقدامات خوبی در راستای تأمین و توسعه نظم و امنیت صورت گرفته است و با اقتدار از وجود هر گونه ناامنی جلوگیری و پیشگیری می کنیم.

سردار اشتری با اشاره به جانفشانی های نیروهای پلیس برای تأمین نظم و امنیت در کشور اضافه کرد: نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ شهید و پس از انقلاب ۴ هزار شهید در عرصه تأمین نظم و امنیت تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی با تأکید بر اینکه ما سربازان ولایت هستیم و  خدمتگزاری به مردم را افتخار می دانیم، خاطر نشان کرد: اعتماد عمومی را بالاترین سرمایه می دانیم و ان شاء الله بتوانیم چون گذشته با پیروی از منویات رهبری گام های خوبی برای خدمت به مردم برداریم.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح اقدامات نیروی انتظامی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع)، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی از ماه ها و هفته های گذشته برنامه ریزی خود را برای برگزاری کنگره بزرگ و معنوی اربعین حسینی آغاز کرده و نیروهای پلیس با آمادگی کامل در مرزهای چهارگانه برای تسریع تردد زوار و امنیت آنان مشغول خدمت هستند.

وی افزود: بنده روز گذشته طی سفری به خوزستان از مرز چذابه و شلمچه بازدید کردم و باید بگویم میزان گیت ها نیز در راستای تسریع در خدمات دهی به زوار افزایش یافته است.

عالی ترین مقام انتظامی با بیان اینکه نیروهای پلیس در تمامی مسیرهای تردد زوار و همچنین مسیرهای منتهی به مرزهای زمینی به صورت شبانه روزی حضور دارند، خاطر نشان کرد: امید است چون سنوات گذشته شاهد همکاری خوب زوار حسینی با پلیس باشیم؛ تا کنگره معنوی و بزرگ اربعین حسینی با نظم و شکوه بی نظیری برگزار شود.

سردار اشتری با بیان اینکه افتخار می کنیم خدمتگزار زوار اربعین حسینی هستیم در پاسخ به سوالی درباره تردد اتباع خارجی عنوان کرد: اتباع خارجی که در کشور ساکن هستند و یا از ۶ مرز وارد کشور می شوند باید از مرز شلمچه تردد کنند.

وی با بیان اینکه زیرساخت های لازم در مرزهای چهار گانه برای تردد زوار آماده است، ادامه داد: این امکان فراهم شده که خودروهای کاپوتاژ از مرز چذابه تردد کنند؛ البته شاهد اندکی ناهماهنگی میان گمرک ایران و عراق برای تردد خودروهای کاپوتاژ که بودیم روز گذشته در ملاقات با مسئولان عراقی بخشی از این مشکلات حل شد و ان شاء الله به زودی زود شاهد رفع همه مشکلات خواهیم بود.

فرمانده ناجا در توصیه به زوار اربعین حسینی (ع)، گفت: زوار قبل از عزیمت به سفر اربعین از وضعیت مسیرها و راه ها استعلام بگیرند

گفتنی است، پس از پایان مراسم تجدید میثاق فرمانده و کارکنان ناجا با آرمان های امام راحل، سردار "حسین اشتری" عازم قطعه شهدا در بهشت زهرای تهران شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز