خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین عنوان کرد:

لزوم انجام آمایش جدید جهت طراحی مدل صنعتی استان

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۸۷۲

استاندار قزوین گفت: باید آمایش جدیدی از صنعت استان انجام شود تا جهت گیری استان را مشخص کنیم و مدل آینده صنعتی استان را طراحی کنیم.

 به گزارش  خبرنگار ایلنا از قزوین، نشست فعالان اقتصادی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با حضور رضا رحمانی وزیر صمت و هیات همراه، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران واحدهای تولیدی استان قزوین عصر امروز در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

هدایت اله جمالی پور در این مراسم بیان کرد: قزوین پتانسیل زیادی جهت رشد در بخش صنعت دارد. ظرفیت های بی نظیری در استان وجود دارد که چنانچه مورد توجه قرار گیرند می توانند در اقتصاد استان تاثیرگذار باشند.

وی گفت: بین مدیران استان همدلی خاص وجود دارد و امیدواریم این تعامل در عرصه های مدیریتی بتواند به رفع موانع در استان کمک کند.

استاندار قزوین عنوان کرد: امیدواریم این سفر وزیر با هیات همراه بتواند به ما در ارتقای صنعت استان یاری رساند.

جمالی پور افزود: باید آمایش جدیدی از صنعت استان انجام شود تا جهت گیری استان را مشخص کنیم و مدل آینده صنعتی استان را طراحی کنیم.

وی اضافه کرد: می توانیم با ایجاد جلسات و نشست های تخصصی به صنایع کمک کرده و  با یک برنامه تخصصی مشکلات بخش تولید شناسایی و برطرف شود.

جمالی پور با اشاره به مشکلات موجود در صنعت استان گفت: در حوزه صنعت، چند واحد صنعتی مانند کنتورسازی که امروز با حضور وزیر صمت امیدواریم مشکلات آن رفع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز