خبرگزاری کار ایران

دبیر هیات کاراته قزوین بیان کرد:

ملی پوش کاراته قزوینی در جایگاه دوم دنیا ایستاد

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۳۴۳

دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: بهمن عسگری، ملی پوش کاراته قزوینی توانست در جایگاه دوم رتبه بندی دنیا بایستد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، دبیر هیات کاراته استان قزوین روز سه‌شنبه گفت: ملی پوش قزوینی با کسب این جایگاه، بهترین رتبه را در جمع کاراته کاهای ایرانی به دست آورد.

حمیدرضا داوری افزود: بهمن عسگری در شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان و لیگ جهانی ژاپن موفق به کسب ۲ مدال برنز شده بود.

وی اضافه کرد: مجید حسن نیای دیلمی، دیگر کاراته‌کای برتر استان که در وزن ۶۷ کیلوگرم لیگ جهانی ژاپن نشان برنز گرفته بود با هفت پله صعود به رتبه چهاردهم رسید.

این مسئول افزود: علی اصغر آسیابری، یکی دیگر از کاراته‌کاهای برتر استان، جایگاه ۱۷ رتبه‌بندی فدراسیون جهانی را در وزن ۷۵ کیلوگرم به دست آورد.

وی گفت: قرارگیری کاراته‌کاران استان در رتبه‌های بالای فدراسیون جهانی، نشان دهنده ظرفیت و توانمندی کاراته قزوین است که در صورت توجه و حمایت مسئولان قطعا زمینه درخشش بیشتر آنها فراهم خواهد شد.

بیش از سه هزار کاراته‌کا به صورت سازمان یافته و ۵۵ باشگاه کاراته در استان قزوین مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز