خبرگزاری کار ایران

محسن آذرباد، هافبک مس رفسنجان؛

مس رفسنجان با ربیعی لیگ برتری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۹۶۴

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان از رویای لیگ برتری شدن با این تیم می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن آذرباد هافبک فصل گذشته گل گهر سیرجان که موفق شد با این تیم به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند، در نقل و انتقالات تابستانه امسال به تیم داماش پیوست و به دلیل فراهم نبودن شرایط در این تیم، سرانجام با انتقال محمد ربیعی به رفسنجان، وی نیز به مس پیوست.

آذرباد درخصوص بازی هفته گذشته مقابل علم و ادب تبریز گفت: بازی بسیار پرفشاری بود. تیم حریف 11 نفره به فکر دفاع کردن بود و ما نیز دقیقا از این موضوع مطلع بودیم. حریف به دنبال کسب حداقل امتیاز ممکن در این بازی بود اما ما نمی‌خواستیم این فرصت را از دست بدهیم و با برد در این بازی، صدرنشین شدیم.

وی درخصوص شرایط مس رفسنجان گفت: شرایط باشگاه مساعد است. مدیران باشگاه تاکنون به قول‌های خود عمل کرده‌اند و مشکلی از این بابت نداریم. خود را برای بازی با آرمان گهر سیرجان آماده می‌کنیم. دیدار سختی که دربی استان کرمان نیز محسوب می‌شود و برای هوادارانمان اهمیت بسیار بالایی دارد.

هافبک مس رفسنجان در پاسخ به این سئوال که آیا مس رفسنجان لیگ برتری خواهد شد یا خیر گفت: یکی از دلایل اصلی حضورم در رفسنجان، محمد ربیعی سرمربی تیم بود. قطعا مس با محمد ربیعی لیگ برتری خواهد شد و این موضوع تاکنون نیز به حقیقت تبدیل شده است. صدرنشینی ما روی اتفاق رقم نخورده بلکه ما همه یک دل و متحد هستیم تا مردم رفسنجان را پس از سال‌ها به لیگ برتر برگردانیم.

آذرباد در خاتمه اظهار داشت: امسال شرایط خوبی در رفسنجان دارم. از 6 هفته گذشته موفق شدم 3 پاس گل و یک گل به ثمر برسانم و از شرایط خودم رضایت دارم. موفقیت تیمی برایم بسیار اهمیت دارد اما اگر همانند دو فصل اخیر آقای پاس گل لیگ یک شوم، برایم لذت بخش خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز