خبرگزاری کار ایران

برای حضور در رقابت های جهانی؛

کشتی‌گیر گیلانی به عضویت تیم امید ایران در آمد

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۹۳۳

رئیس هیات کشتی استان گیلان گفت: کشتی گیر گیلانی به عضویت تیم امید ایران در آمد.

به گزارش ایلنا از رشت، نقی هدایتی رئیس هیات کشتی استان گیلان اظهار داشت: رقابت های انتخابی درون اردوی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشور در تهران برگزار و نفرات برتر انتخاب شدند.

هدایتی افزود: بر این اساس، سیدمحمد چوبچیان نماینده شایسته کشتی گیلان و تنها کشتی گیر این استان در اردوی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشور با غلبه بر حریفش دوبنده تیم ملی را در وزن ۸۲ کیلوگرم برتن کرد.
 
وی ادامه داد: در جریان رقابت‌های انتخابی درون اردوی تیم ملی کشتی فرنگی امیدکشور و در وزن ۸۲ کیلوگرم، سیدمحمد چوبچیان از گیلان و مهدی ابراهیمی از قم حضور داشتند که در نهایت چوبچیان کشتی گیر شایسته استان گیلان توانست در مسابقه انتخابی ، با نتیجه هشت بر صفر حریف اش را شکست دهد.
 
وی بیان کرد: این کشتی گیر شایسته و ملی پوش گیلانی با این پیروزی به عنوان نفر اول تیم ملی کشتی فرنگی امید کشور در وزن ۸۲ کیلوگرم انتخاب شد تا در رقابت های قهرمانی امیدهای جهان حضور یابد.
 
رئیس هیات کشتی استان گیلان خاطرنشان کرد: رقابت های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از روز ششم آبان ماه سال جاری با حضور زبده‌ترین کشتی گیران این رده سنی از کشورهای مختلف در دو بخش آزاد و فرنگی در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز