خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی فرنگی نوجوانان کشور:

اردوی تیم ملی با حضور کشتی‌گیران قمی از فردا آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۴۸۹

اردوی تیم ملی از صبح یکشنبه نهم تیرماه آغاز می شود و تا شنبه بیست و یکم تیرماه ادامه خواهد داشت / علیرضا نجاتی و علی اصغر شهبازی که از قهرمانان آسیایی محسوب می شوند، در اردوها حضور دارند.

ایلنا: مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور گفت: اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با حضور دو کشتی گیر قمی از فردا آغاز می شود.

روح الله میکائیلی در گفت و گو با ایلنا با بیان اینکه اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برای حضور موفق در رقابت های جهانی آغاز می شود اظهار داشت: این اردو از فردا صبح در خانه کشتی شماره ۲ تهران صورت می گیرد.

وی ادامه داد: اردوی تیم ملی از صبح یکشنبه نهم تیرماه آغاز می شود و تا شنبه بیست و یکم تیرماه ادامه خواهد داشت.

مربی قمی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از حضور دو فرنگی کار قمی در این اردوها خبرداد و خاطر نشان کرد: علیرضا نجاتی و علی اصغر شهبازی که از قهرمانان آسیایی محسوب می شوند، در اردوها حضور دارند.

میکائیلی یادآور شد: یکی از این کشتی گیران قمی علیرضا نجاتی کشتی گیر وزن ۴۲ کیلوگرم می باشد که چندی پیش در رقابت های بین المللی متسختا گرجستان به مدال طلا دست یافت و دیگری علی اصغر شهبازی فرنگی کار وزن ۱۰۰ کیلوگرم می باشد و این کشتی گیر نیز در اردیبهشت ماه جاری در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا که در چونبوری تایلند انجام شد، به مقام نایب قهرمانی این رقابت ها رسید.

وی درمورد زمان اعزام خود و دو نماینده دیگر قم در اردوهای تیم ملی گفت: پس از برگزاری مراسم تجلیلی که قرار است از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم صورت بگیرد، راهی تهران خواهیم شد که از فردا با آمادگی کامل در اردوهای تیم ملی شرکت داشته باشیم.

روح الله میکائیلی که سرمربی تیم کشتی صبای قم نیز می باشد، درباره مقام سومی که تیم کشتی فرنگی صبای قم در مسابقات جایزه بزرگ فصلی کشور کسب کرد، عنوان داشت: ما به خوبی و با اختلاف امتیاز بالا توانستیم دو تیم پیام تهران و شورای شهر و شهرداری البرز را شکست دهیم، اما در بازی سوم و چهارم با وجود تساوی انفرادی که در هردو بازی به دست آوردیم اما در جمع امتیاز مثبت با اختلاف اندکی نتیجه را به حریفان واگذار کردیم و در رتبه سوم ایستادیم، اما مطمئن باشید در دور دوم بازی ها این نتایج را جبران می کنیم و به مقام قهرمانی می رسیم.

خاطر نشان می شود اسامی کامل نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فرنگی نوجوانان به صورت زیر است:

۴۲ کیلوگرم:علیرضا نجاتی(قم)، اصغر حسینوند(خوزستان)

۴۶ کیلوگرم: پویا ناصرپور(خوزستان)، مصطفی گلاوی(خراسان رضوی)

۵۰ کیلوگرم: محمدرضا آقانیا(مازندران)، محمدرضا مختاری(فارس)

۵۴ کیلوگرم: امین قلاوند(خوزستان)، میثم دلخانی(فارس)

۵۸ کیلوگرم: کرامت عبدولی(خوزستان)، محمدحسن حسینی(خراسان رضوی)

۶۳ کیلوگرم: مهدی زیدوند(خوزستان)، هاشم محمودی(اردبیل)

۶۹ کیلوگرم: محمد برزگر زاده(تهران)، سید احسان موسوی(خوزستان)

۷۶ کیلوگرم: آرمان علیزاده(خوزستان)

۸۵ کیلوگرم: علی خلیل زاده(مازندران)، محمد ریاضی(فارس)

۱۰۰ کیلوگرم:علی اصغر شهبازی(قم)، سهیل کهنسال(خوزستان)

سرمربی: علی اشکانی

مربیان تیم ملی: بهرام حسین زاده(تهران)، مرتضی پاپی نیا(لرستان)،روح الله میکائیلی(قم)و استان های خوزستان، مازندران و فارس هر کدام یک مربی.

پزشک: دکتر کمال نوراله زاده

سرپرست: مجید جهاندیده

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز