خبرگزاری کار ایران

رضایی در تذکر شفاهی:

بیمه تکمیلی بازنشستگان بلاتکلیف مانده است

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۶۶۲

عضو کمیسیون اجتماعی تاکید کرد: با وجود مشکلات اعتباری باید شأن بازنشستگان حفظ شود و فرهنگیان نیز در دوره مدیریت جدید وزارت آموزش و پرورش حقوق خود را دریافت کنند.

به گزارش ایلنا، مسعود رضایی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۳ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: آقای وزیر همانگونه که مدعی هستید متناسب سازی حقوق بازنشسته ها با شاغلین ۱۲ هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد و نمی توانید آن را اجرا کنید، حداقل شأن بازنشستگان را حفظ کنید.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا بیمه تکمیلی بازنشستگان بلاتکلیف مانده و صندوق آن ها توسط سرپرست اداره می شود، همچنین پرداخت کسورات بازنشسته ها با تاخیر موجب اخذ جریمه از این قشر شده است.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش نیز یادآور شد: اکنون که وزارت آموزش و پرورش پس از چند ماه بدون وزیر از خواب زمستانی بیدار شده دریابید که حقوق معلمان تضعیف شده و آن ها با کرختی و بیماری روحی سرکلاس حاضر می شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: دانش آموزان بسیاری هنوز ثبت نام نکرده اند، تکلیف لباس های فرم و سرویس بسیاری از مدارس حتی با وجود تامین هزینه توسط والدین تعیین نشده و این ضعف مدیریتی است، آموزش و پرورش سیاست زده شده و از هدف خود دور شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز