خبرگزاری کار ایران

با ‌حکم آذری جهرمی؛

ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۴۸۹

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستار هاشمی به سمت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات منصوب شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی، با صدور حکمی معاون جدید فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را منصوب کرد.

متن کامل حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرح ذیل است:

«جناب آقای دکتر سید ستار هاشمی

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی، به‌موجب این حکم جنابعالی را به سمت «معاون فناوری و نوآوری» منصوب می‌نمایم.

ضروری است با عنایت به شرایط کشور در جهت تحقق برنامه‌های دولت دوازدهم - تقدیمی به مجلس شورای اسلامی -  و قانون برنامه ششم توسعه کشور و رعایت اسناد بالادستی به‌ویژه سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه کشور، اقتصاد مقاومتی و مصوبات شورای عالی فضای مجازی، علاوه بر پیشبرد امور جاری، با اتخاذ رویکرد استراتژیک و در نظر گرفتن تغییرات ساختاری، اهم انتظارات به شرح پیوست حکم را برآورده نماید.

گفتنی است پیش‌ازاین در پی استعفای نصرالله جهانگرد، معاون سابق فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، ستار هاشمی به‌عنوان سرپرست این معاونت منصوب‌شده بود.

هاشمی متولد ۱۳۵۵ در شهر یاسوج و استادیار دانشگاه شیراز است. او از سال ۹۳ به‌عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس و از سال ۹۵ به‌عنوان معاون فناوری شرکت ارتباطات زیرساخت مشغول به فعالیت بوده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز