خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه یاسوج خبر داد:

تخصیص ۱۰ میلیارد ریالی معاون رئیس‌جمهور به دانشگاه یاسوج/ بی‌سابقه بودن‌مصوبات نشست اقتصاد مقاومتی برای دانشگاه یاسوج

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۴۳۸

رئیس دانشگاه یاسوج از تخصیص 10 میلیارد ریالی معاون رئیس جمهور به این دانشگاه در نشست اقتصاد مقاومتی خبرداد.

" احمد عریان " به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: هفته گذشته نشستی با دکتر ستاری‌فر معاون فناوری رئیس‌جمهور در تهران با حضور استاندار سابق استان کهگیلویه و بویراحمد، معاونین استاندار و جمعی از مدیران استانی در دفتر ایشان برگزار که مصوبات این نشست برای دانشگاه یاسوج بسیار مطلوب و بی سابقه بوده است.

وی باتشریح این مصوبات، اظهار داشت: تخصیص پنج میلیارد ریال معادل ۵۰۰ میلیون تومان برای شرکت های دانش بنیان در قالب پارک علم و فناوری و مراکز رشد بصورت تسهیلات کم بهره و همچنین تخصیص پنج میلیارد ریال معادل ۵۰۰ میلیون تومان دیگر برای انجام کارهای زیربنایی اشتغال و کارآفرینی در قالب مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان در نشست اقتصاد مقاومتی با معاون رئیس جمهور برای دانشگاه یاسوج مصوب شد.

رئیس دانشکاه یاسوج گفت: پرداخت هزینه تعدادی از اساتید دانشگاهی برای انجام کارهای مطالعاتی، جذب تعدادی از اساتید دانشگاهی از ۵۰۰ دانشگاه کشور باهزینه معاونت فناوری ریاست جمهوری و پرداخت هزینه تعدادی پایان نامه کاربردی از محل صندوق حمایت از پژوهشگران یا اعتبارات معاونت ریاست‌جمهوری برای این دانشگاه از دیگر مصوبات این نشست بوده است.

عریان افزود: تجهیز آزمایشگاه گیاهان دارویی و خرید دستگاه‌های مدرن تر به همراه آماده سازی باغ گیاهان دارویی دانشگاه در ۷۱۱ هکتار نیز از دیگر مصوبات برای دانشگاه یاسوج بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز