خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در 5 استان کشور در پایان هفته/ کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۴۳۹

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در 5 استان کشور در پایان هفته خبرداد.

به گزارش ایلنا، کبری رفیعی با اشاره به شرایط جوی کشور، گفت: طی ۵ روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب و شرق فارس در برخی ساعات رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق و وزش باد موقتی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: همین شرایط را روز جمعه علاوه بر مناطق مذکور در دامنه‌های جنوبی زاگرس در استان کهکیلویه و بویر احمد خواهیم داشت.

رفیعی با بیان اینکه شرق تنگه هرمز و دریای عمان طی ۵ روز آینده مواج و متلاطم خواهند بود، تصریح کرد: روز‌های شنبه و یکشنبه مجددا بارش‌ها در سواحل دریای خزر شروع خواهد شد که کاهش نسبی دما را در این مناطق به همراه خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با تاکید بر اینکه از نظر شرایط جوی آسمان امروز تهران صاف خواهد بود گفت: حداکثر دما امروز در تهران به ۳۵ درجه می‌رسد.

رفیعی ادامه داد: با توجه به بارش‌هایی که در مناطق جنوبی کشور اشاره شد آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن ناگهانی در مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی وجود دارد و برخورد صاعقه در مناطق مرتفع نیز احتمال دارد از این رو از هموطنان عزیز می‌خواهیم از تردد و توقف در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: شهرکرد با دمای ۴ درجه خنک‌ترین و اهواز با دمای ۴۵ درجه گرم‌ترین مراکز استان بوده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز