خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

قوه قضائیه اتقان احکام دادگاه رسیدگی به مفاسد را تضمین کند تا حقی از کسی ضایع نشود

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۱۲۱

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از رئیس قوه قضائیه خواست با نظارت دقیق بر روند دادگاه‌هایی که با عنوان دادگاه مفسدان اقتصادی برگزار می‌شود، اتقان احکام این دادگاه را تضمین کند تا حقی از کسی ضایع نشود.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی‌شاهرودی که در هفتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری سخن می‌گفت با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی شاهد تاسیس حوزه های علمیه و رونق گرفتن آنها بوده‌ایم ، از دولت خواست از طلاب تربیت شده در حوزه های علمیه در دستگاه های اجرایی و بخصوص وزارت آموزش و پرورش استفاده شود .

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود از رئیس قوه قضاییه خواست با نظارت دقیق بر روند دادگاه هایی که با عنوان دادگاه مفسدان اقتصادی برگزار می شود ،اتقان احکام این دادگاه را تضمین کند تا حقی از کسی ضایع نشود .

حجت الاسلام و المسلمین احمدی شاهرودی همچنین از رئیس مجلس شورای اسلامی خواست مانع دخالت نمایندگان این مجلس در کار مدیران اجرایی شود تا استقلال قوا حفظ گردد.

ایشان همچنین ازشورای نگهبان خواست در بررسی صلاحیت نمایندگان به موضوع دخالت آنها در کار مدیران اجرایی نیز توجه کند تا از این امر ناشایست پیشگیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز