خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۶۳۴

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، حجت رضایی به سمت مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس انتخاب شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با حضور سید احمد احمدی‌زاده؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و کارشناسان دفتر سیاسی در دفتر این معاونت برگزار شد.

در این جلسه احمدی زاده؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بر ضرورت بستر سازی فضای باز سیاسی در چارچوب تعیین شده با تمرکز بر ایجاد نشاط سیاسی با محوریت گروهها و احزاب سیاسی تاکید کردند و پی گیری مسایل و مشکلات حوزه های دانشجویی و کارگری در کمیسیون های مربوطه را خاطر نشان کردند.

 مدیر کل جدید دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس به عنوان مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس، مدیر کل امور مجلس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دبیر کل کرسی راهبردی شورای عالی امنیت ملی با موضوع قاچاق و امنیت ملی، رییس گروه مطالعات اقتصادی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نیز سرپرست فرمانداری شهرستان جهرم سابقه اجرایی داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز