خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا خبر داد؛

صدور مدرک جایگزین گذرنامه برای اتباع افغانستانی برای اربعین از امروز

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۴۰۷

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا گفت: امسال هم این امکان فراهم شده که اتباع مجاز افغانستانی ساکن در ایران با صدور مدرک جایگزین در حکم گذرنامه، عازم کشور عراق شده و به کنگره عظیم و معنوی اربعین حسینی (ع) بپیوندند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سیدمحمدرضا طبایی اظهار داشت: در سال‌های اخیر و همزمان با آغاز راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ( ع)، با توافق مسئولان وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق، این امکان فراهم شده که اتباع مجاز افغانستانی ساکن در جمهوری اسلامی ایران با صدور " مدرک جایگزین در حکم گذرنامه"، عازم کشور عراق شوند و توفیق زیارت عتبات عالیات را داشته باشند.

وی افزود: امسال نیز مطابق هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان وزارت کشور  عراق و طی جلسات و هماهنگی با دفاتر کفالت اتباع خارجی در تهران، این امکان برای اتباع افغانستانی مجاز ساکن در  جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است. 

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا ادامه داد: موضوع مذکور در تفاهم نامه وزرای کشور عراق و ایران در سال جاری  لحاظ شده است.

براساس گزارش سایت پلیس، طبایی اظهار کرد: اتباع مجاز  افغانستانی ساکن در جمهوری اسلامی ایران می توانند  از  امروز (شنبه؛ 30 شهریور ماه ) برای ثبت نام و دریافت مدرک جایگزین گذرنامه، به دفتر کفالت اتباع خارجی محل سکونت خود در تهران و سایر استان ها مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز