خبرگزاری کار ایران

نساجی - شاهین؛ ببرها به دنبال شکار شاهین در وطنی

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۱۴۷

از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، نساجی مازندران فردا جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میزبان تیم جنوبی شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، نساجی بعد از برد پرگل ۳-۴ برابر پیکان، در هفته سوم مقابل دیگر تیم خودروسازان، قرار گرفت تا از رتبه سوم که در پایان هفته دوم قرار گرفته بود دفاع کند، اما نتیجه این بازی، تکرار نتیجه بازی با پیکان بود، با این تفاوت که نساجی بازنده این بازی بود. بازی با سایپا روز بد و تلخ دروازه بان و دفاع نساجی بود. در روزی که بازی در مقابل دو هزار هوادار پرشور و عاشق نساجی که از قائمشهر خودشان را به تهران رسانده بودند با لغزش خط دفاع نساجی در برابر هر حمله مهاجمان سایپا همراه بود. نساجی بازیکنان خوب و تیم بسیار قدرتمندی در خط حمله دارد. شاگردان رضا مهاجری در فاز هجومی بسیار باکیفیت هستند و تاکتیک های وی را به نحو احسن اجرا می کنند و نسبت به فصل گذشته، فوتبال خوب و تماشاگرپسندی ارائه می دهند. دقت در بازی مالکانه و پاس های زیاد از برنامه های رضا مهاجری برابر حریفان هست. نساجی تیم بسیار جنگنده ای دارد اما اگر برای سیستم دفاعی خود برابر شاهین فکر چاره ای نکند قطعا گلزنی های بازیکنان، نتیجه ای حاصل نخواهد داشت. شاگردان مهاجری برای قرار گرفتن در بالای جدول رده بندی در کنار دیگر مدعیان و خوشحالی هواداران باید برنده از این بازی بیرون بیایند.

شاهین در فصل ۸۸-۸۷ برای اولین بار جشن صعود به لیگ برتر گرفت. پس از ۳ فصل حضور در لیگ برتر، مجددا به لیگ دسته اول و طی سال های بعدی به لیگ استانی سقوط کرد. شاهین فصل قبل با سرمربیگری عبدالله ویسی که در اواسط فصل جانشین محمود فکری شده بود دوباره به لیگ برتر صعود کرد. بوشهری ها تنها با کسب یک امتیاز از سه دیدار قبلی و با دو گل زده و شش گل خورده در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارند. شاهین تازه وارد در بازی اول و دوم به مصاف تیم های مدعی سپاهان و شهرخودرو رفت. با سپاهان در زمین خودش ۰-۳ تن به شکست داد. در مشهد نیز ده نفره ۱-۲ مغلوب شد. بوشهری ها تک امتیاز خود را هفته قبل برابر پیکان کسب کردند. برای جمع آوری امتیازات و جدا کردن خودشان از انتهای جدول نباید در این دیدار سخت بازنده از زمین خارج شوند. عبدالله ویسی به خوبی می داند تیم تازه وارد او کار بسیار سختی در لیگ برتر خواهد داشت چه بسا اگر در نتیجه گیری خوب عمل نکند می تواند نیامده این تیم را دوباره راهی لیگ یک کند.

نکات بازی

نساجی محروم و مصدومی ندارد اما مجتبی رمضانی، محمد قاضی، محمدجواد جلالی و مهرداد کفشگری همچنان به علت عدم صدور کارت بازی، نمی توانند در این بازی برای نساجی به میدان بروند.

محسن فیاض بخش و حسن نجفی از شاهین شهرداری بوشهر به علت محرومیت در این دیدار حضور نخواهند داشت.                                                            

علی شجاعی و رحمان جعفری از نساجی، هر کدام با دو گل زده در صدر جدول گلزنان تا پایان هفته سوم قرار دارند.                                                                                                                         

نساجی به همراه نفت مسجد سلیمان، صنعت نفت آبادان، سایپا تهران تیم های بدون بازیکن خارجی محسوب می شوند.

شاهین از دو بازیکن خارجی اهل کشور گرجستان در ترکیب خود استفاده می کند.

از بازیکنان فعلی شاهین بوشهر مرتضی غلامعلی تبار، حسن نجفی، محمدعلی نعمتی و محمدصادق بارانی سابقه بازی در تیم نساجی را دارند.

مرتضی غلامعلی تبار، حسن نجفی و امیرحسین موسی زاده از بازیکنان مازنی شاهین بوشهر محسوب می شوند.

این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ از سیمای تبرستان به صورت زنده پخش می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز