خبرگزاری کار ایران

عباس زاده: در ورزشگاه وطنی به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهیم / مطیع دستورات کادرفنی هستم

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۶۲۹

مهاجم تیم نساجی مازندران گفت: تیم بسیار خوبی داریم و اینکه چه کسی در میدان حاضر شود مهم نیست. من هم مطیع دستورات کادرفنی هستم و هر زمانی که بخواهند به میدان می‌روم.

محمد عباس زاده در گفت و گو با ایلنا درباره شکست مقابل سایپا اظهار داشت: پس از پیروزی در هفته دوم برابر پیکان با روحیه خوبی به مصاف سایپا رفتیم ولی متاسفانه در نیمه اول نتوانستیم عملکرد خوبی از خود بجا بگذاریم و روی دو اشتباه دو گل دریافت کردیم. در نیمه دوم کادرفنی چند تغییر در تیم ایجاد کرد که همین امر موجب شد تا نبض بازی را در دست بگیریم و در حالی که 3 بر صفر عقب افتادیم بازی را 4 بر سه کنیم و در دقایق پایانی یک بار هم تیرک دروازه حریف را به لرزه در آوریم که شوربختانه ضربه سر علیاری وارد دروازه نشد و در نهایت مسابقه با همان نتیجه به پایان رسید.

کاپیتان محبوب قائمشهری‌ها در مورد تعویضش گفت: این نظر کادرفنی بود و شاید اگر من هم به جای آنها بودم همین کار را می کردم. متاسفانه در این بازی نتوانستم عملکرد خوبی به نمایش بگذارم و با نظر کادرفنی تعویض شدم.

عباس زاده گفت: شرمنده هواداران شدیم؛ هواداران نساجی بی نظیر هستند و در بازی برابر سایپا با وجود اینکه یک دیدار خارج از خانه محسوب می شد، حضور چشمگیری در ورزشگاه داشتند، به طوری که انگار در یک مسابقه خانگی به میدان می رفتیم. تیم بسیار خوبی داریم و اینکه چه کسی در میدان حاضر شود مهم نیست. من هم مطیع دستورات کادرفنی هستم و هر زمانی که بخواهند به میدان می‌روم و اگر نخواهند روی نیمکت می‌نشینم و برای پیروزی و موفقیت تیم دعا می‌کنم. 

مهاجم نساجی در مورد بازی برابر شاهین شهرداری بوشهر در هفته آینده گفت: شاهین تیم خوبی است ولی نباید در ورزشگاه شهید وطنی به هیچ تیمی امتیاز بدهیم و قطعا هم با حمایت هواداران بی‌نظیرمان به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

عباس زاده با تمجید از نگاه مالکان نساجی گفت: واقعا در این شرایط اگر کسی از جیب خودش برای فوتبال هزینه کند باید به وی دستمریزاد گفت. آقای صنیعی فر و حدادیان هم تمام تلاش خودشان را به کار می گیرند تا با کمترین مشکل پا به مسابقات بگذاریم که جا دارد از این دو عزیز به شکل ویژه ای قدردانی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز