خبرگزاری کار ایران

رضایی: شرمنده بازیکنان و هواداران نساجی هستم / چوب بی تجربه بودنم را خوردم

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۴۷۵

سنگربان تیم نساجی مازندران گفت: قبول دارم که اشتباه کردم و این که می‌گویم مربوط به دیشب نیست ولی توپ‌ها واقعا نرمال نیستند.

محمد امین رضایی سنگربان تیم نساجی مازندران درباره اتفاقات بازی مقابل سایپا و تعویضش در اواسط این مسابقه گفت: توضیح خاصی در این باره نمی‌توان داشت اما در توپ اول که روی دروازه آمد تخمین میزدم که به اوت می‌رود اما اشتباه کردم و در صحنه گل دوم هم قصد داشتم که دفع کنم اما توپ سُر خورد و رد شد تا موجب گلزنی بازیکن سایپا شود.

رضایی ادامه داد: قبول دارم که دو اشتباه خیلی بد داشتم و قبل از بازی هم که گرم می‌کردیم خیلی انگیزه داشتم اما نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاد که چنین شبی را تجربه کنم. سطح آمادگی مناسبی داشتم اما سطح تجربه و اینگونه مسائل دخیل بود که نتوانم به خوبی در خدمت تیمم باشم.

سنگربان تیم نساجی گفت: به نظرم اگر تجربه داشتم توپ اول را دست کم نمیگرفتم و در توپ دوم هم عجله نمیکردم و هیجانی عمل نمیکردم تا گل نخوریم. به نظرم بیشتر از همه دیشب چوب بی تجربه بودنم را خوردم و بابت این اتفاق خیلی متاسفم.

دروازه بان نساجی درباره اینکه آیا کیفیت توپ‌های لیگ برتر روی تخمین او در گل اول و سُر خوردن تاثیر داشت عنوان کرد: قبول دارم که اشتباه کردم و این که می‌گویم مربوط به دیشب نیست ولی توپ‌ها واقعا نرمال نیستند و هیچ ربطی به بازی دیروز ندارد چون قبول دارم که اشتباه کردم اما این را تمام بازیکنان و دروازه‌بان‌ها می‌گویند که توپ‌ها نرمال نیستند.

امین رضایی درباره اینکه واکنش بازیکنان پس از ورود به رختکن چه بود گفت: تمام هم تیمی‌هایم و همینطور آقای مهاجری خیلی از من حمایت کردند و جا دارد که از آنها تشکر کنم چون به خاطر اشتباهاتم شرمنده هستم. آقای مهاجری در مصاحبه بعد از بازی هم خیلی به من لطف داشتند.

رضایی درباره اینکه در هفته دوم دیدار برابر پیکان وحید شیخ ویسی روز خوبی نداشت و حالا او به چنین احوالی دچار شده اظهار داشت: دقیقا من یاد آن بازی افتادم که شیخ ویسی روز بدی داشت. برای یک گلر سخت است که اینگونه اشتباهات را در بازی بزرگ تجربه کند. به هر حال من جا نمیزنم و اگر بخواهد اینطور باشد باید به خانه بروم و تماشاگر باشم. این اتفاق انگیزه خوبی برای من شد تا تلاشم را چند برابر کنم و بجنگم تا اشتباهم را جبران کنم. دوست دارم از هواداران و بازیکنان عزیز تشکر کنم که من را شرمنده کردند و حمایت کردند. امیدوارم که بتوانم این لطف آنها را جبران کنم و از امروز استارت بزنم تا برای ادامه انگیزه داشته باشم.  برای بازی بعدی هم نظر، نظر کادرفنی است و هر چیزی که آنها بگویند اطاعت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز