خبرگزاری کار ایران

محمدامین رضایی در گفت و گو با ایلنا:

قرنیه چشمم آسیب دیده؛ وقت تلف کردن نبود، هیچ چیز را نمی‎‌دیدم! / لحظه ترسناکی را مقابل استقلال تجربه کردم

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۱۲۹

دروازه بان جوان تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید مصدومیت او در بازی شب گذشته مقابل استقلال با حدی بود که بینایی چشم راستش را از دست داده بود.

محمدامین رضایی سنگربان تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت و گو با ایلنا، درباره مصدومیت در دیدار برابر استقلال تهران گفت: روی صحنه‌ای که شوت محمد دانشگر به تیرک عمودی برخورد کرده بود، توپ برگشتی به صورتم اصابت کرد. همیشه اینطور می‌شود که از روی حالت ترس معمولا دروازه‌بان‌ها در مواجهه با توپ چشم‌هایشان را می‌بندند اما من می‌خواستم ببینم سرنوشت توپ چه می‌شود که توپ به چشمم خورد و در عرض 3-4 دقیقه تار شدن چشمم بیشتر و بیشر شد تا جایی که اصلا چشم راستم کلا تار شده بود و من چیزی نمی‌دیدم. رفته رفته بدتر می‌شد و خوشحالم که چیز جدی نیست.

او ادامه داد: به داور پشت دروازه گفتم که اعلام کند نمی‌توانم به بازی ادامه بدهم. خیلی سرحال بودم و با روحیه بالا به ورزشگاه آزادی آمده بودم. همه چیز خوب پیش می‌رفت که این اتفاق افتاد و مجبور به تعویض شدم. به هیچ وجه چنین چیزی نبوده که بخواهم وقت تلف کنم یا جریان بازی را بیخود متوقف کنم. لحظه ترسناکی بود و تاری چشمم خیلی عجیب بود.

او افزود: یکبار دکتر به زمین آمد و به چشمم آب زد که فکر می‌کردم اینطور درست می‌شود اما اینطور نبود و دیشب به بیمارستان رفتم که نتیجه آزمایش مشخص شد که قرنیه چشمم آسیب دیده است. دکتر به من گفت که آسیبم به جراحی نیازی ندارد و قرنیه به شکلی است که جراحتی که دارم را رفته رفته درست می‌کند. یک مقدار خراشیدگی وجود دارد و به همین علت تار می‌دیدم. قرار شده امروز دوباره آزمایش بدهم تا وضعیت نهایی من مشخص شود.

رضایی در این‌‌باره که با تعویض او حامد لک به زمین آمد گفت: تمام بازیکنان ما همیشه تلاش دارند بهترین نتیجه برای نساجی رقم بخورد. کادر فنی مشخص می‌کند که کدام یک از بازیکنان در ترکیب اصلی باشند. چه من و چه آقای لک اگر در دروازه باشیم برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم.

او درباره صحنه پنالتی که بازیکنان نساجی اعتراض زیادی به آن داشتند گفت: قدرتی که مهرداد عبدی از پشت به مرتضی تبریزی وارد کرد خیلی کم بود و فکر می‌کنم اگر تصمیم به پنالتی گرفتن بود با برخورد شدیدتر می‌شد. به هر حال این تصمیم داور است و بازی هم در نهایت به سود استقلال تمام شد. این نتیجه برای ما خوشایند نبوده و سه امتیاز مهم را از دست دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز