خبرگزاری کار ایران

لک: روی یک پنالتی که مشکوک بود گل خوردیم/ هرکس با رنگ استوک و دستکش من مشکل دارد به خودش مربوط است

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۰۲۸

گلر نساجی در مورد تقابل با استقلال و شعار روی سکوها صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حامد لک بعد از شکست نساجی مقابل استقلال گفت: همانطور که مشاهده کردید بازی خوبی  انجام دادیم و روی یک پنالتی که مشکوک بود گل خوردیم. در ادامه تلاش کردیم بازی را به تساوی بکشانیم اما موفق نشدیم. در کل بچه‌های ما از جان مایه گذاشتند من تمام تلاشم را کردیم تا خوب کار کنم. 

وی درمورد حساسیت هواداران استقلال روی او و شعارهایی که می‌دهند عنوان کرد: این مسائل در فوتبال وجود دارد و در همه جای دنیا شاهد این اتفاقات هستیم. 

وی درمورد اینکه او هم شیطنت‌هایی انجام می‌دهد عنوان کرد: اگر آنها با رنگ دستکش و استوک من مشکل دارند این مساله به خودشان مربوط است. من به کسی بی‌احترامی نکردم. 

لک در رابطه با اینکه از زمان حضور مجید جلالی کمتر بازی می‌کند عنوان کرد: من در بازی اول مقابل ذوب آهن سه کارته شدم، سپس در مسابقه بعدی بازی کردم و آن اتفاق افتاد که بازی نکنم. در ادامه گلر ما خوب کار کرد. در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان اخراج شدم و مقابل پرسپولیس نبودم. امروز هم توانستم بازی کنم.

وی در رابطه با اینکه هواداران با او ارتباط خوبی ندارند عنوان کرد: هواداران را دوست دارم و آنها به من لطف داشتند گاهی پیش می‌اید که ما بازی نکنیم و ا ین دلیلش بد بودن هواداران با من نیست. هواداران نساجی را دوست دارم و دلیل انتخاب نساجی هواداران این تیم بودند. از سبک تشویق آنها لذت می‌برم. 

دروازه‌بان نساجی در ارتباط با مشکلات مالی این تیم عنوان کرد: بهترین سوال را پرسیدید نزدیک عید است و مالک باشگاه به بازیکنان و کادر فنی کمک نمی‌کند. جلالی پشتوانه ندارد و فقط خودش در تیم است و سعی می‌کند با صحبتی که با بچه‌ها انجام می‌دهد آنها را قانع به تمرین کند. باید همدلی واتحاد بین مالکان باشگاه باشد و به تیم رسیدگی کنند. نساجی برای اینکه سال به سال بهتر شود نیاز به حمایت دارد نه اینکه یکی دو سال خوب باشد و سپس شرایط بدی پیدا کند. باید بازیکنان انگیزه داشته باشند نه اینکه شب عید پول نگیرند. 

وی درمورد اینکه تا به الان چقدر دریافتی داشتند عنوان کرد: ما 45 درصد دریافتی داشتیم. در نیم فصل باید 50 درصد می‌گرفتیم و در ادامه همه باید 20 درصد دیگر به تیم پرداخت می‌‌شد. 

لک در رابطه با اینکه گفت می‌شود بین صنیعی‌فر و حدادیان مالک نساجی اختلاف وجود دارد عنوان کرد: اختلاف را نمی‌دانم و در این مورد اطلاعی ندارم. حدادیان و صنیعی‌فر زحمت می‌کشند امیدوارم هر دو متحد باشند و استانداری هم کمک کند. تنها دلخوشی مردم قائمشهر این تیم است. به قول فرشاد فرجی در اینجا سینما و چیز دیگری نداریم و تنها دلخوشی مردم این تیم است. امیدوارم اتحادی بوجود بیاید و تیم بازی به بازی بهتر شود. اگر تیم به بحران برود به جای پیشرفت رو به افول می‌رویم. باید همدلی وجود داشته باشد. 

دروازه‌بان نساجی درمورد اینکه حامد شیری اعلام کرده از فردا در تمرینات حاضر نمی‌شوند عنوان کرد:‌اگر شیری گفته حتما تمرین نمی‌کنیم. 

وی درمورد اینکه تکلیف چه خواهد شد عنوان کرد: اگر بزرگتر تیم حرفی بزند قطعا ما همان کار را می‌کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز