خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیات عمومی دیوان عالی کشور مطرح شد؛

تاکید رئیس دیوان عالی کشور بر توجه به رونق تولید و حمایت تولیدکنندگان

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۵۷۲

رئیس دیوان عالی کشور در جلسه هیات عمومی این دیوان عالی بر توجه به رونق تولید و حمایت تولیدکنندگان تاکید کرد و دستور داد که پرونده‌هایی که در این خصوص در شعب دیوان عالی مطرح است در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایلنا، رئیس دیوان عالی کشور در جلسه هیات عمومی این هفته دیوان عالی کشور با تاکید بر توجه به رونق تولید و حمایت تولیدکنندگان اظهار داشت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و سیاست های کلی رئیس محترم قوه قضائیه در وضعیت کنونی که دشمن جنگ اقتصادی با کشور جمهوری اسلامی دارد هریک از بخش‌های حاکمیتی وظیفه دارند اقدام حمایتی داشته باشند.

وی گفت: وظیفه ما در دیوان عالی کشور این است که اگر پرونده‌ای در این خصوص در شعب دیوان عالی مطرح است در اسرع وقت تعیین تکلیف شود و اگر نیاز به دستور رسیدگی فوق العاده باشد اعلام کنند تا اقدام شود.

رئیس دیوان عالی کشور در ادامه در خصوص بیانات رئیس قوه قضائیه مبنی برآموزش و ارشاد قضایی توده مردم گفت: همکارانی که در مساجد محله شان در نماز جماعت شرکت می‌کنند، نسبت به ارشاد و راهنمایی  مشکلات قضایی مردم  مضایقه نکنند و این از کار‌های خیر و حسناتی است که سبب بیرون آمدن مردم از سردرگمی و درنتیجه کاهش ورودی پرونده‌های غیر ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز