خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد:

دستاورد مهم وزارت اقتصاد در نوین سازی نظام مالیاتی در یک سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۲۰۳

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس، گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی رویکرد نوین‎سازی نظام مالیاتی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای ساماندهی درآمدهای مالیاتی را در دستورکار خود قرار داده است.

به گزارش ایلنا، رحیم زارع با اشاره به اقدامات مهم و موثر وزیر اقتصاد در حوزه نظام مالیاتی کشور، گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی رویکرد نوین‎سازی نظام مالیاتی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای ساماندهی درآمدهای مالیاتی را در دستورکار خود قرار داده که اقدامی ارزشمند در شرایط تحریمی محسوب می شود.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس، افزود: توسعه نظام مالیاتی صرفا به معنای افزایش درآمدهای مالیاتی نیست و توسعه نظام مالیاتی با تکیه بر فناوری‌های نوین اطلاعاتی باید منجر به توسعه پایدار اقتصاد کشور شود که وزارت اقتصاد در طول یک سال گذشته و در زمان وزارت آقای دژپسند در این حوزه دستاورد خوبی داشته است.

وی با اشاره به ساماندهی نحوه واگذاری بنگاه‌ها از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی، ادامه داد: خوشبختانه در هیئت واگذاری روش‌های و رویکردهای جدید برای بحث واگذاری تعیین و آسیب‌ شناسی در این زمینه صورت گرفته است که این موضوع نیز از اقدامات خوب وزارت اقتصاد در طی یک سال گذشته بوده است.

نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم ورود نقدینگی به بورس، تصریح کرد: ورود پول‌های سرگردان به بورس می‌تواند به بخش تولید  کمک کند که در یک سال گذشته وزارت امور اقتصادی و دارایی بر روی این موضوع تمرکز داشته و  تاکنون این اقدام با موفقیت همراه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز